۰
plusresetminus
سرهنگ علیپور در نشست خبری:

برگزاری 600 برنامه در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز در نشست خبری از برگزاری 600 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
برگزاری 600 برنامه در هفته دفاع مقدس
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون هفته دفاع مقدس گفت: ما در جنگ به مردم منطقه نشان دادیم که علیه برقدرتها سالیان سال می توان مقاومت کرد و جنگ ما جنگ حق و باطل بود.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم برا مسئولین و جوانان بویژه دوران دفاع مقدس را زنده کنیم و دستاوردهای آن را به ایشان یادآوری نماییم و همانطور که باید محرم و عاشورا باید هرسال زنده نگه داشت, دفاع مقدس را نیز باید هرسال زنگه داشت.
فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز در بیان تعدادی از دروسی که می توان از دفاع مقدس گرفت، بیان داشت: اولین درس اینکه درهرشرایطی دشمنی برای نابودی جریان حق وجود دارد و درهرشرایطی اگر ایمان و اعتقاد و توکل به خدا باشد, پیروزی با ما خواهد بود.
وی اضافه کرد: سوم فتنه گران داخلی زمینه تجاوز خارجی ها را فراهم می کنند که امروز نیز همین می باشد و هدف خود را موضوعات اقتصادی و سیاسی گذاشته, بخشی از ان را اخلالگران داخلی دنبال می کنند.
این مقام مسئول گفت: چهارم بزرگترین تهدید با هوشیاری و تدبیر به فرصت تبدیل می شود و هم اکنون جرات هیچ تجاوز و حرکتی را ندارند و امروز با وجود فساد و تحریم می توان به نحو احسنت از ان استفاده کرد.
وی با بیان اینکه در هشت سال یک وجب خاک را هم ندادیم اظهار داشت: برای موفقیت باید تجربیات دفاع مقدس مبنای مدیریت کشور قرار گیرد.
سرهنگ علیپور در خصوص برنامه های سپاه ناحیه بقیه الله شیراز تصریح کرد: با داشتن اقشار مختلف، حسینه ها حوزه ها و... در جهت بیان دستاوردها و ارزش ها برنامه ها را تدارک دیده ایم که بیش از 600 برنامه به ستاد هفته دفاع اومده ارسال شده است.
وی در ادامه سخنانش اذعان کرد: نشست های دینی اخلاقی و بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی های خانوادگی، نمایشگاه های دفاع مقدس، چندین یادواره شهدا، تبیین بیانیه گام دوم که از کارهای ثابت این ناحیه به جهت اهمیت است، میز خدمت با دعوت از برخی از مسیولین در تعدادی از مساجد، برگزاری زنگ ایثار خمزمان در سراسر کشور در اولین روز مدارس، دیدار با خانواده شهدا، سرود پسران افتاب در نقاط شهر در خیابان، یک کاسب یک دانش اموز؛ طرحی برای توزیع لوازم التحریر ، اختتامیه اردوهای جهادی تابستانه، برگزاری کارگاه خبرنگاری، رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور که امسال سپاه فجر میزبان خواهد بود، اردوی جهادی ویژه اصحاب رسانه برای بازدید از گوشه ای از کارهای بسیج و در حرم احمدبن موسی همزمان با سراسر در 7 مهر ساعت 15 همایش ایثارگران دفاع مقدس که یاد یاران نام گذاری شده و سخنران کشوری خواهیم داشت، از جمله مهم ترین عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس ناحیه بقیه الله شیراز می باشد.
 
خبرنگار: محمد صادقی
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۵۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما