۰
plusresetminus

نرخ سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
رئیس سازمان دانش آموزی فارس از جابه‌جایی دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در 31 شهریور با 6 هزار سرویس مدرسه در استان خبر داد.
نرخ سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی
به گزارش حافظ خبر، محسن کلاری ضمن تبریک فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس و با اعلام این مهم که در راستای آمادگی دانش آموزان، مانور سرویس مدارس برگزار خواهد شد، گفت: در کلانشهر شیراز نیز 2 هزار و 500 خودرو، دانش آموزان اول ابتدایی را در روز شکوفه‌ها جابه‌جا می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس، افزود: محاسبه سرویس‌ها امسال کیلومتری و والدین به ازای هر کیلومتر وجه را پرداخت می‌کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس از محاسبه کیلومتری با استفاده از نقشه ماهواره‌ای برای پرداخت وجه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از اجحاف در حق رانندگان سرویس مدارس، محاسبات اینترنتی انجام خواهد شد.

کلاری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود اقساط شهریه در چهار نوبت به رانندگان پرداخت شود، خاطرنشان کرد: هر سرویس بنا به ظرفیت ذکر شده در کارت خودرو مجاز به سوار کردن دانش‌آموز است و اگر تعداد بیشتری را سوار کند، تخلف محسوب می‌شود و قابل‌ پیگیری است.

وی همچنین به فرآیند ثبت‌نام در سیستم تعیین شده از سوی آموزش‌وپروش برای استفاده از سرویس مدارس اشاره و عنوان کرد: طبق آمارهای سال گذشته پیش‌بینی شده 125 هزار دانش‌آموز در شهرستان شیراز سرویس مدرسه استفاده کنند که تاکنون کمتر از 67 هزار دانش‌آموز در سامانه مربوطه آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس همچنین با بیان اینکه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در امر سرویس مدارس یک شعبه ویژه در دادستانی شیراز در نظر گرفته‌ شده، گفت: صلاحیت رانندگان با وسواس و دقت نظر بررسی شده است.
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۵۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما