۰
plusresetminus
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس معرفی شد

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حجت رضایی به سمت مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس انتخاب شد.
مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس معرفی شد
به گزارش حافظ خبر، آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با حضور دکتر سید احمد احمدی زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و کارشناسان دفتر سیاسی در دفتر این معاونت برگزار شد.
در این جلسه دکتر احمدی زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت بستر سازی فضای باز سیاسی در چارچوب تعیین شده با تمرکز بر ایجاد نشاط سیاسی با محوریت گروهها و احزاب سیاسی تاکید کردند و پی گیری مسایل و مشکلات حوزه های دانشجویی و کارگری در کمیسیون های مربوطه را خاطر نشان کردند.
ایشان اولویت حوزه سیاسی را بر انتخابات مجلی شورای اسلامی و انجام آن به شکل سالم و امن با مشارکت حداکثری مردم اعلام نمودند.
احمدی زاده ضمن اشاره به گرم کردن تنور انتخابات به موضوع پویایی و فعال شدن دانشگاهها متناسب با شرایط موجود و در چارچوب قانونی در راستای مشارکت حداکثری و نیز مدیریت سخنرانان، بیانات قابل توجهی ایراد نمودند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات موثر و مفید آقایان استوار میمندی و وکیل زاده مدیر کل سابق و سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری برای آقای حجت رضایی؛ مدیر کل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری آرزوی موفقیت کردند.
گفتنی است مدیر کل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به عنوان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیر کل امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دبیر کل کرسی راهبردی شورای عالی امنیت ملی با موضوع قاچاق و امنیت ملی، رییس گروه مطالعات اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم سابقه اجرایی داشته است.
کد مطلب : ۲۱۵۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما