۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه ثارالله شیراز در نشست خبری:

700 برنامه در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت/ آینده از آن اسلام است

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
فرمانده ناحیه ثارالله شیراز در نشست خبری از برگزاری 700 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
700 برنامه در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت/ آینده از آن اسلام است
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ موسی زارع در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن تبریک سی ونهمین سالگرد دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس عجین شده با راه و مسلک انقلاب و برای یادآوری و تقویت می باشد که توانسته اهداف اسلام را ظهور برساند و امیدی را در دل ملت های ازادیخواه دنیا بوجود اورد.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس امسال مصادف با محرم شده و انقلاب برگرفته از راه سیدالشهدا می باشد و رزمندگان دفاع مقدس شعار هیهات من ذله را که شعار امام حسین بود سر می دادند که از این مهم درس می گیریم که در هر شرایطی می بایست مقابل ظلم و ستم ایستاد و وضعیت کنونی کشور ما نیز همانند کربلا می باشد.
فرمانده ناحیه ثارالله شیراز درمورد مهم ترین هدف برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هدف از برگزاری برنامه دفاع احیای فرهنگ دفاع مقدس در اغاز دهه پنجم انقلاب است، بسیاری از جوانان انقلاب و جنگ را ندیده اند و بر ماست که خاطرات هشت سال دفاع مقدس را بازگو کنیم تا بدانند برای رسیدن انقلاب به این مرحله کشور در مقابل تمام دنیا که به حمایت صدام آمده بودند,  ایستاد و در نهایت پیروز شد.
وی اظهار داشت: مقدمه پیشرفت های کنونی دفاع مقدس بوده و در ساختن انقلاب و حتی در عرصه های فناوری و تکنولوژی نیز از دفاع مقدس بهره برده ایم که این خاری در گلوی دشمنان شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از جنگ توانستیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم و هسته های مقاومت را در دنیای اسلام شکل بدهیم
وی با اشاره به اهمیت حضور و بها دادن به جوانان عنوان کرد: این روزها همانند دفاع مقدس و براساس بیانیه گام دوم تمرکز برروی استفاده از جوانان است که در برنامه های هفته دفاع از ان ها استفاده خواهیم کرد.
سرهنگ زارع درخصوص برنامه های هفته دفاع مقدس ناحیه ثارالله شیراز ابراز داشت: برنامه های امسال ناحیه مردمی بوده و به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگسایی مدارس، فرهنگ ایثار و شهادت، شعار سال و نقش امامت و رهبری در دفاع مقدس در برنامه های تدوین شده توجه شده است.
وی بااشاره به حذف نام شهید از برخی معابر شهری گفت: چون عده ای درصدد حذف نام شهید هستند ما تعداد یادواره های شهدا را افزایش داده ایم که به صورت محله محور برگزار خواهند شد تا کسانی که میخواهند نام شهید را حذف کنند بدانند با جبهه عظیم حزب الهی و انقلابی روبرو خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس نزدیک به 700 برنامه خواهند داشت، اذعان کرد: اعزام راویان و رزمندگان به مدارس، جلسات بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات برای جوانان، برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی هنری، مسابقات فرهنگی ورزشی، عطرافشانی و قبارروبی مزار شهدا، تجلیل از رزمندگان، نشست های تخصصی بصیرتی، نمایشگاه بهشت خاکی توسط پایگاه مسجدالرضا در تمامی شب های هفته دفاع مقدس برپا خواهد بود، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، همایش نقش زنان در دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، شب شعر دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی ، پخش فیلم باموضوع دفاع مقدس در پایکاه ها و پارک ها و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه های شاخص ناحیه ثارالله در هفته دفاع مقدس می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیام ما به دشمنان و دوستان این است که ما سربازان ولایت, برای دفاع از انقلاب و اسلام گوش به فرمان ولایت هستیم و از راه شهدا برنخواهیم گشت و آینده از آن اسلام خواهد بود.
 
 
خبر: محمد صادقی/ عکس: محمدکاظم تابنده
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۱۵۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما