توقیف خودروی حامل ذغال جنگلی غیر مجاز در شهرستان سپیدان

1 مهر 1398 ساعت 17:40

با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل محموله ذغال جنگلی غیر مجاز در این شهرستان توقیف شد.


به گزارش حافظ خبر با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل محموله ذغال جنگلی غیر مجاز در این شهرستان توقیف شد.

علیرضا رحمتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان با اعلام این خبر گفت: طی عملیات گشت زنی و پس از دریافت گزارشات واصله بلافاصله نیروهای یگان حفاظت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و طی عملیات تعقیب و گریز خودروی حامل ذغال جنگلی غیر مجاز را متوقف کردند. وی اظهار داشت: در بازرسي از این خودرو 7 کیسه ذغال به وزن 120کیلو گرم کشف و ضبط شد.

رحمتی در تشریح این عملیات گفت: این محموله توسط یک دستگاه خودرو پراید از حوزه نورآباد و از مسیر جاده رودشیر وارد این شهرستان شده و متخلفان قصد خروج آن به خارج از سپیدان را داشتند که با اقدام ضربتی ماموران منابع طبیعی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی و نیروی انتظامی ،خودرو حامل ذغال بلوط توقیف و خودرو متخلف روانه پارکینگ شد و در این راستا پرونده تخلف تنظیم و جهت طی روند قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رحمتی با تاکید بر عزم قاطع ماموران منابع طبیعی در برخورد با قاچاقچیان فرآورده های جنگلی و مرتعی و سودجویان اراضی ملی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و فرصت طلبان این منابع ارزشمند نیازمند عزم و بسیج همگانی و نیز همکاری و مشارکت همه سازمان ها، نهادها واقشار مختلف مردم است.

 وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده های جنگلی و مرتعی قاچاق مراتب را با تلفن شبانه روزی 1504 یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.


تنظیم خبر : حسن اثماریان


کد مطلب: 21595

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21595/توقیف-خودروی-حامل-ذغال-جنگلی-غیر-مجاز-شهرستان-سپیدان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir