۰
plusresetminus

تشکیل پرونده قضایی در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز

تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳
در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز، با اخذ شکایت شکات، پرونده قضایی تشکیل و مسئولین استخر به دادسرا فراخوانده می شوند.
تشکیل پرونده قضایی در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخرهای شیراز
به گزارش حافظ خبر، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر گفت: پس از وصول خبر مسمویت 15 دختر بچه 6 تا 10 ساله  در حال آموزش شنا در یکی از استخرهای شیراز  بلافاصله در محل حاضر و با انتقال مصدومین به بیمارستان دستور تعطیلی استخر صادر گردید.

جمشید فرهادی بیان داشت بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر بوده و ظاهراً کلر تزریق شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بود است .

وی از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و بیان  داشت: با اقدام اولیه مربیان و حضور به موقع نیروهای اورژانس خطر رفع گردید و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و 10 نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر واصله 9 نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص و تنها یک نفر در بیمارستان تحت درمان می باشد.

وی همچنین از  صدور  دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیاء دانش آموزان خبر داد و افزود: مسئولین استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده اند.
کد مطلب : ۲۱۷۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما