۰
plusresetminus

نفرات برتر اولین دوره مسابقات رباتیک مهندسان کارآفرینان فردا مشخص شدند

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
اولین دوره مسابقات رباتیک مهندسان کارآفرینان فردا با حضور ۷۰ تیم دانش آموزی در شیراز به یاد شهید طهرانی مقدم برگزار شد.
نفرات برتر اولین دوره مسابقات رباتیک مهندسان کارآفرینان فردا مشخص شدند
به گزارش حافظ خبر، اولین دوره مسابقات رباتیک مهندسان کارآفرینان فردا با حضور 70 تیم دانش آموزی در شیراز به یاد شهید طهرانی مقدم برگزار شد.
محمد سادات شریفی، دبیر برگزاری مسابقات مهندسین کارآفرین فردا گفت: به همت سازمان بسیج دانش آموزی فارس اولین دوره مسابقات استانی مهندسین کار آفرین فردا و دومین یادواره شهید طهرانی مقدم سازمان بسیج دانش آموزی در تاریخ های 11 و 12 مهر ماه 98 برگزار شد.
وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد: به منظور رشد و پیشرفت تکنولوژی ، همگامی با حرکت های بروز آن و شکوفایی جوانان ایران اسلامی با هدف پرورش تفکرخلاق و مهارت های علمی، سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس اقدام به برگزاری اولین دوره از مسابقات مهندسین کار آفرین فردا کرده است.
مسئول قرارگاه شهید طهرانی مقدم که زیر نظر بسیج دانش آموزی فارس فعالیت می کند، با بیان اینکه یادبود شهید طهرانی مقدم به عنوان یکی از مهندسینی که در علوم نوین پیشقدم بودند و شناساندن این شهید بزرگ به دانش آموزان هم یکی دیگر از این اهداف است، اظهار داشت: اولین دوره مسابقات استانی مهندسین کار آفرین فردا در قسمت های جنگ ربات ها و لیگ فوتبال ربات ها ، نجات پلاسکو ( آتش نشان ) و موشک های آبی برگزار شد.
وی در اشاره به شرایط شرکت کنندگان در این مسابقات بیان داشت: مسابقات در رده سنی 6 تا 15 سال برای کلیه دانش آموزان از جمله دانش آموزان شرکت کننده تحت نظر بسیج دانش آموزی استان و قرارگاه شهید طهرانی مقدم در آموزشگاه بیست و روبو آموزش دیده اند، برگزار شد.
سادات شریفی ضمن رضایت از استقبال بسیار خوب دانش آموزان از این رقابت ها، مرحله بعدی این مسابقات را، مسابقات شیراز اپن عنوان کرد که در آذر ماه با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار خواهد شد و رقابت های مهندسان کارآفرینان فردا مقدمه ای برای آن رقابت های کشوری می باشد.
به گفته وی ضمن حمایت از نفرات برتر جهت پیشرفت در مسیر علم رباتیک، با لوح تقدیر و جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی در حضور مدیر علمی بسیج دانش آموزی و تعدادی از مسئولان از نفرات برتر تقدیر و تجلیل شدند.
دبیران و داوران مسابقات مهندسان کارآفرینان فردا به شرح دبیر علمی میلاد حضرتی، دبیر اجرایی وحید کنعانی، دبیر فنی جواد ارم و سجاد قدرت جهرمی، و داور فوتبالیست پویان جوکار، داور اتش نشان علی رضا زارعی ، دوار جنگجو میلاد حضرتی به سرداوری مهندس مرتضی نوح پیشه بوده اند.
قابل ذکر است که کلیه شرکت کنندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانش آموزی فارس به آدرس bdfars.ir  ثبت نام نموده و مسابقات در محل باشگاه علمی دانش آموزی شیراز واقع در پاسداران قبل از محلاتی جنب باشگاه فجر برگزار گشته است.
منبع: خبرگزاری علم و فناوری
کد مطلب : ۲۱۷۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما