۰
plusresetminus

حدادعادل و باهنر به فکر بازنشستگی باشند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا به اعتمادآنلاین گفت: به نظر من باید روح جدیدی به اصولگرایان تزریق شود تا نیروهای جوان و تازه‌کار با نگاه و رویکردی نو بتوانند کارآمدی بالا و توأم با تاثیرگذاری‌‌ داشته باشند.
حدادعادل و باهنر به فکر بازنشستگی باشند
به گزارش حافظ خبر، محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا به اعتمادآنلاین گفت: به نظر من باید روح جدیدی به اصولگرایان تزریق شود تا نیروهای جوان و تازه‌کار با نگاه و رویکردی نو بتوانند کارآمدی بالا و توأم با تاثیرگذاری‌‌ داشته باشند. واقعیت مسلم این است که نیرو و روح قدیمی که سال‌ها با عنوان اصولگرایی فعالیت داشته‌، الان دیگر توانمندی چندانی ندارد و در نتیجه کارآمدی‌اش را از دست داده و لازم است به سلیقه‌ها و نیروهای جوان مجال خودنمایی داد تا بتوانند کنش‌های موثر و مطلوب‌تری را از خود به نمایش بگذارند. البته درون جریان اصلاحات هم اختلاف سلیقه‌هایی بروز و ظهور می‌کند،‌ اما آنها در بزنگاه‌های مهم، به خصوص در چند انتخابات گذشته، به خوبی نشان داده‌اند می‌توانند به همصدایی و یکپارچگی لازم برسند.

کوشکی اضافه کرد: مثلاً آقایان باهنر و حداد عادل تلاش می‌کنند طیف متبوع‌شان در مناسبات انتخاباتی حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند،‌ اما باید گفت امثال باهنر و حداد عادل چون در میان مخاطبان اصولگرایی جایگاهی ندارند. آنها باید به فکر بازنشستگی باشند و اجازه بدهند نیروهای تازه‌نفس با طرح و نگاه نو سردمداری اصولگرایان را در اختیار خود بگیرند و بتوانند در مناسبات سیاسی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به کسانی داشته باشند که در 25 سال اخیر در عرصه فعال بودند.
کد مطلب : ۲۱۷۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما