۰
plusresetminus

عدم افزایش نرخ بلیط اتوبوس‌ زائرین اربعین

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از عدم‌تغییر نرخ بلیط اتوبوس‌ها حامل زائرین به سمت مرزها نسبت به اربعین خبر داد.
عدم افزایش نرخ بلیط اتوبوس‌ زائرین اربعین
به گزارش حافظ خبر، علیرضا سیاه پور پیرامون قیمت و وضعیت امکانات حمل‌ونقل انتقال زائرین امام حسین (ع) به مرزها عراق، اظهار داشت: نرخ بلیط اتوبوس‌های حامل زائرین اربعین حسینی نسبت به اربعین افزایش قیمتی نداشته است اما طبق مصوبه به دلیل خالی برگشتن اتوبوس‌ها نسبت به روزهای معمولی افزایش قیمت داشته است.
وی افزود: به دلیل استقبال زائرین امام حسین یک هفته زودتر از موعود سفر به سمت مرزها آغاز شد که باعث شده بیشتر ظرفیت حمل‌ونقل را جهت راحتی زائرین به این بخش اختصاص دهیم و برای مابقی سفرها جایگزین‌هایی در نظر بگیریم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس پیرامون تأخیر در حمل‌ونقل مسافرین درون کشوری گفت: تلاش بر این هست تا بتوانیم در روزهای آتی این‌گونه مشکلات حمل‌ونقل را نیز برطرف کنیم و با جایگزین شدن اتوبوس‌ها اطلاع‌رسانی عمومی خواهیم کرد.
به گزارش فارس، قیمت هر بلیط اتوبوس به سمت مرز شلمچه در روزهای گذشته 60 تا 100 هزار تومان بوده که با نزدیک شدن به سفرهای زائرین به سمت مرز شلمچه به 80 تا 138 هزار تومان افزایش پیداکرده است.
فارس
کد مطلب : ۲۱۷۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما