۰
plusresetminus
سردار بوعلی خبر داد:

برگزاری توان رزمی بسیجان همزمان در 23 ناحیه استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با حضور در رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: جمع باشکوهی از بسیجیان در ۲۳ ناحیه استان فارس توان رزمی خود را به اقتدار گذاشتند که به لطف الهی شکوه و عظمت و اقدار نیروهای بسیجی را شاهد هستیم.
برگزاری توان رزمی بسیجان همزمان در 23 ناحیه استان فارس
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز؛ سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن تشکر از برگزاری رزمایش با شکوه الی بیت المقدس در منطقه سیاخ دارنگون که از روز گذشته برگزار شده است، گفت: جمع باشکوهی از بسیجیان در ۲۳ ناحیه استان فارس توان رزمی خود را به اقتدار گذاشتند که به لطف الهی شکوه و عظمت و اقدار نیروهای بسیجی را شاهد هستیم.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس  با اشاره به آیه قرآنی اظهار داشت: بسیجیان عزیز با استعاند از قرآن کریم سوره بقره آیه شریفه 250 که می فرمایند "رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِين"، ای پروردگار ما، بر ماشکيبايی ببار و ما را ثابت قدم گردان و بر کافران پيروز ساز، توانستند  در همه عرصه های دفاع مقدس و دفاع از کیان و مرزهای جنوب و حریم آل الله و همه حجمه های که به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است در مقابل آنها ایستادگی کنند.
سردار بوعلی، به دوران 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: در اوایل شروع جنگ تحمیلی ملت عزیز ایران با دست خالی به مقابله با ستمگران پرداختند و از ابتدای جنگ همواره بر اساس ضرورت ها نه در تعداد نفرات بلکه در تعداد تجهیزات و آموزش هم خود را توانمند کردند.
برگزاری توان رزمی بسیجان همزمان در 23 ناحیه استان فارس
وی تجهیزات ملت بزرگ و قهرمان ایران را در مقابل دشمن در اوایل شروع جنگ تحمیلی کافی ندانست و ابراز داشت: آنچه که ما را پیروز و برتری داد، اعتقاد به اذن الله و توکل برخدا بود که همان عده قلیل هم میتواند بر حجمه های کثیر دشمنان پیروز شوند.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس  ادامه داد: دشمنی که آموزش دیده وارد جنگ شد و ما روزهای اول حتی حداقل ها هم در اختیار نداشتیم، اما جهت دفاع از خاک میهن عزیزمان وارد جنگ شدیم و بر اساس راه های حق ائمه و قیام سید الشهدا ورود کردیم و با پشت سر گذاشتن ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم.
قدرت سپاه منهای بسیج هیچ است
وی با اشاره به مظلومیت شیعیان وغیرشیعه ها گفت: اینکه امروز شاهد آن هستیم که شیعه و غیرشیعه از نوع مظلوم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، این همان واقعیت باور تشییع و بسیج است و بسیج مستحکم ایستاده و موضع خود را بر اساس قدرت ایجاد می کند.
امروز سپاه حرف برای گفتن دارد و دشمن را تهدید می کند که این جزء متکی به بسیج اتفاق نخواهد افتاد و قدرت سپاه منهای بسیج هیچ است.
کد مطلب : ۲۱۸۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما