۰
plusresetminus

سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز آماده جابه جایی باشند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز پرونده سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها مطرح و به اتفاق آراء رای به جابه جایی و ساماندهی آن محور مطابق با بافت منطقه و کاربری موجود داده شد .
سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز آماده جابه جایی باشند
به گزارش حافظ خبر، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز پرونده سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها مطرح و به اتفاق آراء رای به جابه جایی و ساماندهی آن محور مطابق با بافت منطقه و کاربری موجود داده شد .
در این نشست که با درخواست شهرداری منطقه 10 و با حضور ذینفعان از جمله سنگ فروشان محور شمال غرب شیراز تشکیل شد ضمن تاکید بر جابه جایی در کوتاهترین زمان ممکن ، اعضای کمیسیون بند 20 مصوب نمودند که با محوریت شهرداری منطقه 10 و با حضور نماینده سازمان ساماندهی و همچنین سایر ذینفعان ظرف دو هفته آینده کارگروهی برای این مهم تشکیل شده و نسبت به تعیین تکلیف نهایی و جابه جایی، اقدامات لازم صورت پذیرد و نتیجه اقدامات به کمیسیون مربوطه اعلام شود. 
گفتنی است سنگ فروشی مطابق با آیین نامه مشاغل مزاحم شهری جزء مشاغل قرمز و در رده بندی مشاغل مزاحم شهری می باشد که به لحاظ آلودگی های صوتی و گرد و غبار ناشی از برش و تقطیع سنگ می بایست خارج از محدوده مسکونی و شهری فعالیت نماید.
کد مطلب : ۲۱۸۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما