شیراز میزبان همایش بین المللی میکروب شناسی/جدیدترین راه‌های درمان بیماری‌های عفونی

16 مهر 1398 ساعت 14:06

سیزدهمین همایش بین المللی میکروب شناسی در شیراز آغاز به کار کرد.


به گزارش حافظ خبر، البرزی رییس همایش بین المللی میکروب شناسی با اشاره به گشایش سیزدهمین همایش بین المللی میکروب شناسی اظهار کرد: محور‌های همایش شامل عفونت‌های قارچی، ویروس‌های پنهان در بیماران مبتلا به ایمن، ویروس هپاتیت، پروبیوتیک‌ها و کمبود ایمنی در بیماری‌های مزمن ریوی است.
او افزود: هدف این همایش تبادل نظر علمی استادان، دانشجویان، پژوهشگران بالینی و علوم پایه فعال در زمینه میکروب شناسی بالینی است.
البرزی ادامه داد: در این همایش آخرین دستاورد‌های علمی پژوهشی پژوهشگران داخلی و پژوهشگران صاحب نظر خارج از کشور ارایه و بررسی می‌شود.
او گفت: یکی از دستاورد‌های این کنگره بحث عفونت‌های بیمارستانی و مقاومت‌های میکروبی است که مشکلاتی را برای بیماران بوجود آورده است.
رییس همایش بین المللی میکروب شناسی ادامه داد: در این رویداد علمی، متخصصانی از داخل و خارج از کشور در رابطه با میکروب شناسی بالینی با برگزاری کارگاه‌های تخصصی به تبادل اطلاعات و تحقیقاتی که درخصوص میکروب‌ها و راه‌های درمانی آن‌ها می‌پردازند.
سیزدهمین همایش بین المللی میکروب شناسی بالینی از امروز آغاز شده و تا ۱۸ مهر ادامه دارد.
کنگرۀ میکروب شناسی بالینی از سال ۱۳۸۶ تاکنون به صورت سالانه با هدف تبادل نظرعلمی استادان، دانشجویان، پژوهشگران بالینی و علوم پایه فعال در زمینه میکروب شناسی بالینی برگزار شده است.


کد مطلب: 21831

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21831/شیراز-میزبان-همایش-بین-المللی-میکروب-شناسی-جدیدترین-راه-های-درمان-بیماری-های-عفونی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir