۰
plusresetminus
در جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری فارس انجام شد:

پاسخ به درخواست های 56 تن از مراجعان به دادگستری فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
در جلسه دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری و مسئولان ومعاونین قضایی دادگستری استان فارس به درخواست های 56 تن از مراجعان در چارچوب قوانین پاسخ داده شد.
پاسخ به درخواست های 56 تن از مراجعان به دادگستری فارس
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، ملاقات های مردمی نماینده عالی قوه قضائیه در استان که با محوریت حوزه ریاست دادگستری فارس در سراسر استان اجرا می شود، این هفته نیز با بررسی پرونده و درخواست های قضایی 56 تن از مراجعان برگزار و دستورات رسیدگی و پیگیری از سوی رئیس کل دادگستری استان صادر شد .
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با  تأکید بر اهمیت تکریم  و احترام ارباب رجوع در دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: خدمت کنندگان در سازمان ها و مؤسسات، باید با کمال عدل و انصاف با ارباب رجوع، برخورد کنند و با ایجاد رویه های اداری، زمینه دیدار مستقیم و بی واسطه با مسئولان و تعامل دو سویه با مردم را در راستای خدمت رسانی  هر چه بهتر به مردم و رفع نقاط ضعف فراهم نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه مسئولان با رعایت عدل و انصاف در محیط های کاری، زمینه گسترش عدالت در کل جامعه را فراهم می نمایند و علاوه بر آن به وظیفه بزرگ و الهی خویش به درستی عمل کرده و با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زمینه رضایت عمومی را تحقق می بخشند.
وی گفت: دیدارهای مردمی  در دستگاه قضایی به لحاظ شأن و منزلت و جایگاه امر قضا در اولویت برنامه های اجرایی دستگاه قضا در دوران تحول قضایی قرار دارد.
رئیس کل دادگستری فارس خاطر نشان ساخت: با تأکیدات انجام شده تحت عنوان "میز خدمت" مسئولان قضایی در شهرستان ها و مرکز استان با اختصاص یک روز کاری، به صورت هفتگی به بررسی مشکلات قضایی مردم می پردازند. این در حالی است که در هفت ماهه امسال رئیس کل و معاونین دادگستری استان در دیدار های مردمی در سطح مساجد شیراز و برخی از حوزه های قضایی استان از نزدیک به بررسی درخواست های مردمی رسیدگی نموده و دستورات لازم را در چارچوب قانون صادر نموده اند.
کد مطلب : ۲۱۸۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما