۰
plusresetminus
معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به شهرستان مرودشت؛

ارتقا مرودشت به فرمانداری ویژه آثار اجتماعی و اقتصادی مهمی در پی دارد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
معاون رئیس جمهوری:ارتقای مرودشت به فرمانداری ویژه، موجب توسعه می‌شود .
ارتقا مرودشت به فرمانداری ویژه آثار اجتماعی و اقتصادی مهمی در پی دارد
به گزارش حافظ خبر، معاون پارلمانی رئیس جمهور که در سفر یک روزه خود به شهرستان مرودشت حضور یافته بود در حاشیه افتتاح و کلنگزنی پروژه‌های این شهرستان با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت به فرمانداری ویژه گفت: این مصوبه در شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان موثر خواهد بود.
امیری افزود: مرودشت شهری مهمی است و موقعیت خاصی در کشور، استان و دنیا دارد.
وی یکی از ویژگی ها و ظرفیت های مرودشت را وجود مجموعه میراث جهانی تخت جمشید در این شهرستان عنوان کرد که حکایت از تمدن و فرهنگ ایرانیان دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت:هفته گذشته(دهم مهر۹۸) در جلسه هیات دولت با تبدیل فرمانداری عادی مرودشت به فرمانداری ویژه موافقت شد که براساس این مصوبه سطوح سازمانی این شهرستان ارتقا می یابد و فرمانداری مرودشت به معاونت استاندار تبدیل و سطح ادارات بالاتر می آید.
امیری افزود: این مصوبه آثار اجتماعی و اقتصادی زیادی خواهد داشت که به مردم مرودشت تبریک می گویم.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت گذشته خود در استان فارس به عنوان رئیس کل دادگستری گفت:‌ مسئولیت در فارس جزو بهترین دوران خدمت من بوده و خوشحالم امروز یکبار دیگر رونق و آبادانی و توسعه فارس به ویژه شهرستان مرودشت را مشاهده می‌کنم.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان کرد: کمتر از ۲ ماه پیش به بخشی دیگر از استان فارس سفر داشتم و شاهد توسعه و رونق و پویایی زندگی در استان بودیم و در چهار شهرستان استان پروژه هایی را افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه را به زمین زدیم.
امیری همچنین با اشاره به افتتاح پارک و زمین چمن در شهر مرودشت افزود: راه اندازی پارک آثار مثبت زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد که شاهد شور و نشاط مردم هستیم.
کد مطلب : ۲۱۸۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما