استاندار فارس در حاشیه افتتاح و کلنگزنی پروژه‌های شهرستان مرودشت

مرودشت پایتخت فرهنگی، تاریخی و باستانی ایران است

18 مهر 1398 ساعت 11:28

رحیمی گفت: گفت: مرودشت پایتخت فرهنگی، تاریخی و باستانی ایران است که آثار باستانی متعدد از جمله تخت جمشید و نقش رستم در این شهرستان قرار دارد.


به گزارش حافظ خبر، عنایت الله رحیمی که به همراه حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان مرودشت سفر کرده بود در حاشیه افتتاح و کلنگزنی چند پروژه در این شهرستان در جمع خبرنگاران  گفت: مرودشت پایتخت فرهنگی، تاریخی و باستانی ایران است که آثار باستانی متعدد از جمله تخت جمشید و نقش رستم در این شهرستان قرار دارد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  تصمیم دولت مبنی بر ارتقای فرمانداری شهرستان مرودشت به فرمانداری ویژه یک تصمیم ملی است و یک تصمیم محلی نیست عنوان کرد: آثار این شهرستان آثار ملی و جهانی محسوب می شود و این منطقه معرف ایران است.
وی ادامه داد: تصمیم دولت در ارتقا فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه اثر ملی و بین المللی خود را در آینده نشان خواهد داد.
دکتر رحیمی با بیان اینکه دولت در حوزه های مختلف ازجمله گازرسانی و مراکز آموزشی و درمانی اقدامات موثری در شهرستان مرودشت انجام داده است ، افزود: تلاش می کنیم روند اجرایی پروژه های عمرانی در این شهرستان تسریع شود.


کد مطلب: 21854

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21854/مرودشت-پایتخت-فرهنگی-تاریخی-باستانی-ایران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir