مواد مخدر مانعی بر سر راه پرورش استعدادها و توانمندی نوجوانان و جوانان

21 مهر 1398 ساعت 11:53

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مبارزه با پدیده مواد مخدر زمینه‌ساز پرورش استعدادها و توانمندی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی درراه توسعه و آبادانی کشور است.


به گزارش حافظ خبر، محمدرضا ابراهیمی بابیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرامه که در محل فرمانداری آن شهرستان با حضور مدیران و رؤسای دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ایجادشده در جامعه مربوط به اعتیاد است.
وی افزود: نابودی زندگی‌ها، از بین رفتن مشاغل و مهارت‌ها، متلاشی شدن خانواده‌ها، افزایش جرائم، هزینه‌های گزاف اقتصادی و اُفت زندگی ازجمله آثار شیوع سوءمصرف مواد مخدر در سطح جامعه هستند.  
دبیر شورا گفت: وجود پدیده اعتیاد به مواد مخدر و پیامدهای آن به‌درستی در دل مردم حول و هراس ایجاد می‌کنند و همه خانواده‌ها را خواهان نوعی اقدام جمعی و اساسی برای کنترل و پیشگیری آن می‌سازد.
ابراهیمی اظهار داشت: با مساعدت تمامی مردم و مسئولین می‌توانیم مبارزه هدفمند در برابر پدیده شوم مواد مخدر داشته باشیم.
وی افزود: مبارزه با پدیده مواد مخدر زمینه‌ساز پرورش استعدادها و توانمندی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی درراه توسعه و آبادانی کشور است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان سخنان خود بیان داشت: هیچ کاری بزرگ‌تر و ارزشمندتر از بازگرداندن زندگی به یک انسان نیست بنابراین نباید به امر مبارزه با مواد مخدر به شکل تکلیف اداری نگاه کنیم.
 


کد مطلب: 21888

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21888/مواد-مخدر-مانعی-سر-راه-پرورش-استعدادها-توانمندی-نوجوانان-جوانان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir