۰
plusresetminus

مواد مخدر مانعی بر سر راه پرورش استعدادها و توانمندی نوجوانان و جوانان

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مبارزه با پدیده مواد مخدر زمینه‌ساز پرورش استعدادها و توانمندی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی درراه توسعه و آبادانی کشور است.
مواد مخدر مانعی بر سر راه پرورش استعدادها و توانمندی نوجوانان و جوانان
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا ابراهیمی بابیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرامه که در محل فرمانداری آن شهرستان با حضور مدیران و رؤسای دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ایجادشده در جامعه مربوط به اعتیاد است.
وی افزود: نابودی زندگی‌ها، از بین رفتن مشاغل و مهارت‌ها، متلاشی شدن خانواده‌ها، افزایش جرائم، هزینه‌های گزاف اقتصادی و اُفت زندگی ازجمله آثار شیوع سوءمصرف مواد مخدر در سطح جامعه هستند.  
دبیر شورا گفت: وجود پدیده اعتیاد به مواد مخدر و پیامدهای آن به‌درستی در دل مردم حول و هراس ایجاد می‌کنند و همه خانواده‌ها را خواهان نوعی اقدام جمعی و اساسی برای کنترل و پیشگیری آن می‌سازد.
ابراهیمی اظهار داشت: با مساعدت تمامی مردم و مسئولین می‌توانیم مبارزه هدفمند در برابر پدیده شوم مواد مخدر داشته باشیم.
وی افزود: مبارزه با پدیده مواد مخدر زمینه‌ساز پرورش استعدادها و توانمندی‌های فرزندان برومند ایران اسلامی درراه توسعه و آبادانی کشور است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان سخنان خود بیان داشت: هیچ کاری بزرگ‌تر و ارزشمندتر از بازگرداندن زندگی به یک انسان نیست بنابراین نباید به امر مبارزه با مواد مخدر به شکل تکلیف اداری نگاه کنیم.
 
کد مطلب : ۲۱۸۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما