۰
plusresetminus

انتقال ۳۴ مصدوم واژگونی اتوبوس زائران کربلا به بیمارستان‌های شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به انتقال ۳۴ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در کربلا، گفت: این مصدومان با ۳۰ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ فارس و آمبولانس‎های نظامی، انتظامی و خصوصی، به بیمارستان‎های تخصصی و فوق تخصصی شیراز منتقل شده‌اند.
انتقال ۳۴ مصدوم واژگونی اتوبوس زائران کربلا به بیمارستان‌های شیراز
به گزارش حافظ خبر، علی اکبری با اشاره به انتقال تعدادی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی به بیمارستان‌های شیراز گفت: هم‌اینک ۲۲ مصدوم در بیمارستان شهید رجایی، یک مصدوم در بیمارستان شهید چمران، یک مصدوم در بیمارستان نمازی، یک مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی و ۹ مصدوم در بیمارستان مسلمین تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته‌اند.

او با بیان اینکه مصدومان این حادثه دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست، پا، گردن، سر و قفسه سینه شده‌اند، افزود: بیشتر مصدومان از وضعیت بالینی مناسبی برخوردار هستند و همچنین دو تن از مصدومان اعزامی به بیمارستان نمازی و شهید رجایی ترخیص شده‎اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد که خدمات اولیه درمانی شامل ویزیت، معاینه، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن به مصدومان در بیمارستان‌ها ارائه شده است.

در پی واژگونی اتوبوس حامل جمعی از زائران اربعین حسینی که از شهرستان داراب عازم کربلا بوده و در کشور عراق دچار سانحه شده است، مصدومان این حادثه با هواپیما از فرودگاه آبادان به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتقل و در تعدادی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری شدند.
ایسنا
کد مطلب : ۲۱۸۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما