انتقال ۳۴ مصدوم واژگونی اتوبوس زائران کربلا به بیمارستان‌های شیراز

21 مهر 1398 ساعت 12:22

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به انتقال ۳۴ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در کربلا، گفت: این مصدومان با ۳۰ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ فارس و آمبولانس‎های نظامی، انتظامی و خصوصی، به بیمارستان‎های تخصصی و فوق تخصصی شیراز منتقل شده‌اند.


به گزارش حافظ خبر، علی اکبری با اشاره به انتقال تعدادی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی به بیمارستان‌های شیراز گفت: هم‌اینک ۲۲ مصدوم در بیمارستان شهید رجایی، یک مصدوم در بیمارستان شهید چمران، یک مصدوم در بیمارستان نمازی، یک مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی و ۹ مصدوم در بیمارستان مسلمین تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفته‌اند.

او با بیان اینکه مصدومان این حادثه دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست، پا، گردن، سر و قفسه سینه شده‌اند، افزود: بیشتر مصدومان از وضعیت بالینی مناسبی برخوردار هستند و همچنین دو تن از مصدومان اعزامی به بیمارستان نمازی و شهید رجایی ترخیص شده‎اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد که خدمات اولیه درمانی شامل ویزیت، معاینه، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن به مصدومان در بیمارستان‌ها ارائه شده است.

در پی واژگونی اتوبوس حامل جمعی از زائران اربعین حسینی که از شهرستان داراب عازم کربلا بوده و در کشور عراق دچار سانحه شده است، مصدومان این حادثه با هواپیما از فرودگاه آبادان به فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتقل و در تعدادی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری شدند.
ایسنا


کد مطلب: 21891

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21891/انتقال-۳۴-مصدوم-واژگونی-اتوبوس-زائران-کربلا-بیمارستان-های-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir