۰
plusresetminus
استاندار فارس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

به کلینیک سرمایه گذاری نیاز داریم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
استاندار فارس گفت : برای آسیب شناسی مشکلات و موانع سرمایه گذاری در فارس به کلینیک سرمایه گذاری نیاز داریم.
به کلینیک سرمایه گذاری نیاز داریم
به گزارش حافظ خبر، عنایت اله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به حجم بالای برگشت و عدم تکمیل روند سرمایه گذاری در طرح های مختلف اظهار داشت :  ابطال یک طرح ناقص سرمایه گذاری ساده ترین راه برخورد است اما بهتر ین راه نیست و باید در این زمینه برای آسیب شناسی مشکلات و موانع؛ کلینیک سرمایه گذاری راه اندازی کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم شناسایی و غربالگری متقاضیان سرمایه گذاری گفت: توجه به اهلیت سرمایه گذاران در حل بخش مهمی از مشکلات بعدی کارکرد دارد و این امر برعهده متولیان امر است.
وی درادامه با اشاره به سند توسعه فارس و کارکردهای موثر این سند ابراز امیدواری کرد: با عملیاتی شدن این سند نتایج ملموسی برای مردم فارسی محقق می‌شود.
استاندار فارس در خصوص اجرای شدن موضوع فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: معوقات سنگینی در محور های عمرانی وجود دارد که باید با بهره گیری از ظرفیت بودجه امسال تامین اعتبار شود.
استاندار فارس گفت:فعالیت های فرهنگی نیز در پیش برد اهداف اقتصادی بسیار مطلوب واقع خواهد شد و با انعقاد تفاهم نامه فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزودی شاهد تحولات خوبی در این حوزه خواهیم بود. 
این جلسه با طرح مصوبات و بحث و بررسی اعضا شورای برنامه ریزی و توسعه پایان یافت.
کد مطلب : ۲۱۹۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما