۰
plusresetminus

جذب امریه سربازی در ۹ رشته در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹
وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۹ رشته نسبت به جذب امریه سربازی اقدام کرده است.
جذب امریه سربازی در ۹ رشته در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات
به گزارش حافظ خبر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در ششمین مرحله اقدام به جذب امریه سربازی کرده است.
در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است که : " افراد با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت در این مرحله از جذب را دارا هستند و با توجه به نیازمندی های پرسنلی ستاد و دستگاه های تابعه وزارت، رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق الذکر، در این مرحله از فراخوان نیروهای امریه، جذب می شوند. "
قابل ذکر است که این وزراتخانه سربازان امریه مدنظر خود را از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط در رشته های ذکر شده انتخاب خواهد کرد.
داوطلبان و متقاضیان جذب بعنوان امریه در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مراجعه به سایت http://amrieh.ict.gov.ir ضمن کسب اطلاعات لازم و تکمیلی، تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش را از طریق همین سایت انجام داده و دنبال نمایند.
افرادی که تمایل به امریه شدن در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات را دارند، از روز چهارشنبه 17 مهر ماه لغایت یکشبنه 28 مهر ماه به مدت 12 روز فرصت دارند تا ثبت نام و کارهای لازم را صورت دهند.
منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۱۹۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما