۰
plusresetminus

مهر فرا استانی جهرمی ها

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۴
پویش در هوای مهر در جهرم بار دیگر به تحصیل دانش آموزان محروم نقاطی فراتر از استان فارس کمک کرد.
مهر فرا استانی جهرمی ها
به گزارش حافظ خبر، پویش در هوای مهر در جهرم بار دیگر به تحصیل دانش آموزان محروم نقاطی فراتر از استان فارس کمک کرد.
مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی با اشاره به تامین نوشت‌افزار به عنوان یکی از مایحتاج ضروری دانش‌آموزان در سال تحصیلی اظهار داشت: کمک به تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان کار خیری است که باعث می‌شود تا امکان ادامه تحصیل آنها تسهیل شود.
مهرداد الطافی با ابراز خرسندی از برگزاری «پویش مردمی در هوای مهر» برای ششمین سال متوالی توسط این بنیاد خیریه در جهرم ادامه داد: با یاری خدا و کمک خیران امسال نیز موفق شدیم در حمایت از دانش آموزان نیازمند سهیم باشیم.
وی از توزیع 1600 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و عنوان کرد: این تعداد بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان‌های بم، بشاگرد، بندرلنگه، یاسوج، قصر قند و میرجاوه توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.
الطافی تاکید کرد: 400 بسته لوازم‌التحریر نیز میان دانش‌آموزان نیازمند جهرم، امسال در طرح پویش در هوای مهر توزیع شد.
مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های تهیه شده را 800 هزار ریال عنوان کرد و گفت: تمام هزینه این پویش مردمی توسط خیرین همراه و همیشگی بنیاد خیریه موج مهربانی تامین شد.
الطافی اضافه کرد: بسته‌های لوازم التحریر تهیه شده حاوی مدادرنگی، مداد مشکی و قرمز، مدادپاکن و مداد تراش، جامدادی، دفتر نقاشی و خطی، خودکار و ... هستند.
وی با تاکید بر حمایت بنیاد خیریه موج مهربانی از سایر مناطق محروم در کشور اظهار کرد: هدف این بنیاد خیریه که فعالیت خود را از سال 93 آغاز کرده است، کمک به مناطق محروم فراتر از شهرستان و استان بود تا سایر نقاط محروم کشور نیز از کمک خیران مردم نیک اندیش جهرم و فارس برخوردار شوند.

 
شوق تحصیل
یک آموزگار مقطع ابتدائی در یاسوج نیز با ابراز خرسندی از حمایت‌هایی که در سال‌های اخیر در آغاز سال تحصیلی از افراد نیازمند می‌شود نیز بیان می‌کند: داشتن نوشت‌افزار کافی برای دانش‌آموز از ملزومات ضروری است که بدون آنها نمی‌تواند در کلاس درس حاضر شود.
صنم افشین‌پور ادامه داد: از سال گذشته که به یک مدرسه ابتدائی در یکی از مناطق محروم یاسوج آمدم در آغاز سال تحصیلی توزیع نوشت افزار میان دانش‌آموزان محروم را به چشم دیده‌ام که تا چه اندازه در کمک به تحصیل آنها اثربخش است.
وی اضافه کرد: به اعضاء خانواده و دوستان و... توصیه کرده‌ام که با یک مبلغ اندک نیز در این گونه اقدامات خیرخواهانه سهیم شوند و دل یک کودک را شاد کنند تا دلش به ادامه تحصیل گرم شود و در آینده برای خودش شغل مناسبی داشته باشد.
این آموزگار تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در محرومیت زدایی نقش موثری دارد، تسهیل دوران تحصیل برای کودکان مناطق محروم است تا بتوانند با طی مراحل علمی در آینده مشاغل خوبی داشته باشند و در محرومیت نمانند.
فارس
کد مطلب : ۲۱۹۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما