۰
plusresetminus
استاندار فارس در حاشیه بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ شیراز؛

مراحل نهایی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز در حال اجرا است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از روند تکمیل تصفیه خانه شماره ۲ شیراز عنوان کرد:در  دولت تدبیر و امید پروژه‌های زیادی از جمله خطوط جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه در زمینه بهداشتی کردن محیط زیست شهروندان در شیراز و سایر شهرستان‌‌های استان در حال اجرا است.
مراحل نهایی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز در حال اجرا است
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از روند تکمیل تصفیه خانه شماره ۲ شیراز عنوان کرد:در  دولت تدبیر و امید پروژه‌های زیادی از جمله خطوط جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه در زمینه بهداشتی کردن محیط زیست شهروندان در شیراز و سایر شهرستان‌‌های استان در حال اجرا است.
وی با اشاره به پروژه تصفیه خانه دوم شیراز، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه جمعیت تحت پوشش در شهر شیراز به بیش از یک میلیون نفر میرسد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه مراحل نهایی ساخت این تصفیه خانه در حال اجرا است گفت: در ساخت این پروژه از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده و یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های استان و کشور محسوب می‌شود.
دکتر رحیمی ابراز امیدواری کرد اقدامات فنی، فیزیکی و سازه ای باقی مانده این پروژه تا پایان آبان ماه انجام و پروژه به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.
استاندار فارس با اشاره به هزینه‌های صرف شده در این پروژه، انتظارات مردم و اهمیت تصفیه فاضلاب در جلوگیری از ایجاد اثرات سو زیست محیطی؛ پروژه تصفیه خانه شماره ۲ شیراز را ضروری و از پروژه‌های دارای اولویت در استان و کشور دانست.
دکتر رحیمی تاکید کرد: بهره برداری از این پروژه  موجب افزایش ضریب زندگی سالم و بهداشتی در شهر شده و رضایتمندی مردم  را در پی خواهد داشت.
وی همچنین با بیان اینکه مکاتبات و رایزنی هایی از سوی مدیریت ارشد استان با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده افزود: بر اساس پیگیری های صورت گرفته مقرر شد پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تامین اعتبار شود تا در اسرع وقت به نتیجه برسد.
کد مطلب : ۲۱۹۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما