۰
plusresetminus

برگزاری آزمون ارتقاء سطح سبک رزمی نیرو

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴
آزمون ارتقاء سطح سبک رزمی "نیرو " زیر نظر احمد سروش مسئول سبک رزمی نیرو در استان فارس در رده کمربندهای سفید تا نارنجی در مجوعه ورزشی کما برگزار گرديد.
برگزاری آزمون ارتقاء سطح سبک رزمی نیرو
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای رزمی شهرستان شیراز آزمون ارتقاء سطح سبک رزمی "نیرو " زیر نظر احمد سروش مسئول سبک رزمی نیرو در استان فارس در رده کمربندهای سفید تا نارنجی در مجوعه ورزشی کما برگزار گرديد.

احمد سروش در این مراسم گفت : "هنر رزمی نیرو"، یکی از سبک های شناخته شده در فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران است . 

وی افزود :اساس این سبک بر پایه آموزش تکنیک های دفاع شخصی به صورت کاربردی به همراه تکنیک های تمرکزی و تنفسی است 
ودر این رشته هنرجویان به تناسب درجه کمربند خود  با تکنیک های تنفسی و اصول تمرکز  آشنا شده و به مرور زمان و در اثر تمرینات، شاهد اثرات شگرف این نیرو در جسم، فکر و درون خویش می شوند . 

سروش در ادامه در خصوص ورزش رزمی نیرو گفت :در طی قرن ها آدمی به دنبال آرامش بوده است و برای رسیدن به این آرامش در" هنر رزمی نیرو" با انجام تمرینات تنفسی در کنار حرکات و فنون، نیروهای درونی انسان قوی تر شده، به مرور و با پیگیری و ممارست، شخص را در مقابل ناملایمات اجتماعی مصون می سازد و او را به سوی آرامشی ماندگار پیش می برد .
 گفتنی است هنر  رزمی نیرو بدون استفاده از  وسایل جانبی مانند کفش و سلاح و تنها با تکیه بر جسم، فکر، درون و بهره مند شدن از بدنی سالم، امکان ادامه این هنررزمی را برای همه افراد در هر سن و شرایط فیزیکی فراهم کرده است

رده بندی کمربندها در  سبک نیرو به ترتیب از سفید تا مشکی به ترتیب سفید ، زرد ، نارنجی ، سبز ، آبی ، بنفش ، قهوه ایی  و  مشکی است .
کد مطلب : ۲۱۹۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما