۰
plusresetminus

در ایام انتخابات اجازه نمی‌دهیم خانواده شهدا را درگیر مسائل سیاسی و جناحی کنند

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳
عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان ضمن اشاره به ایام ماه صفر و اربعین حسینی، شهدا را ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: هدف قیام امام حسین(ع) اصلاح امت جدش و همچنین احیا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.
به گزارش حافظ خبر، قاسم پور با بیان اینکه  در شرایط فعلی یکی از بزرگترین معروفات ترویج آرمان ها و ارزش های شهداست، افزود:  باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و  راه شهدا راه عزت و عظمت امت اسلامی و خدمت به مردم است.


وی  خدمت به ایثارگران را  از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بر لزوم پیگیری مسائل و رفع مشکلات این عزیزان تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و فشارهای مالی با قدرت به انجام امور پرداخته و تاکید ویژه ای بر رفع مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا دارد. 


وی همچنین با اشاره به تاکیدات استاندار فارس از پیگیری های مشکلات بیمه ای و پرداخت مطالبات بیمارستان های دولتی و خصوصی خبر داد.


  سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس به آن تاکید کرد و این اقدام را سبب ایجاد آرامش و تقویت روحیه مدیران دانست.


قاسم پور با تاکید بر لزوم رعایت کامل قانون جامع حمایت از ایثارگران عنوان کرد: نقص موارد این قانون توسط هر یک از مدیران  باید گزارش و برخورد لازم صورت گیرد.


وی ضمن تقدیر از تلاش های شورای هماهنگی امور ایثارگران ، اظهار کرد: این تلاش‌ها کافی نیست باید رسیدگی بیشتر و بهتری در جهت کاهش  بروکراسی ها و پیچیده های اداری برای ایثارگران انجام شود.


 معاون استاندار فارس  با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران باید حفظ شود و اجازه ندهیم به هیچ عنوانآنها را درگیر مسائل و منافع حزبی و سیاسی کنند.

وی همچنین پیشنهاد داد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اشتغال و سرمایه گذاری فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رفاه آموزش بهداشت درمان و غیره در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان تشکیل شود تا کار ها به صورت اختصاصی  دنبال شود.

قاسم پور  گفت: بنا بر تاکید استاندار محترم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در ارزیابی عملکرد مدیران رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا خواهد بود.
 
کد مطلب : ۲۱۹۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
محمدرضا کیانفر
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: غیر انقلابی‌ها را هم باید پذیرفت.

آقای باهنر،
پذیرفتن غیرانقلابی‌ها فقط در صورتی معنا پیدا می‌کند که کاندیداهای مخالف انقلاب رد صلاحیت نگردند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،