۱
plusresetminus
معاون آموزش و پرورش خنج :

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۵۰ مدرسه خنج

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۶
اسحاق نامی از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۵۰ مدرسه خنج خبر داد.
برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۵۰ مدرسه خنج
به گزارش حافظ خبر، اسحاق نامی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان خنج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در شهرستان خنج استان فارس گفت: در یکم آبان ماه، همزمان با سرار کشور بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در شهرستان خنج برگزار شد.

 
وی در ادامه در خصوص تعداد مدارسی که انتخابات شوراهای دانش آموزی در آن برگزار شده، تصریح کرد: در تعداد 50 مدرسه در سراسر شهرستان خنج انتخابات شوراهای دانش آموزی برگزار گردید که از این تعداد 30 مدرسه پسرانه و 20 مدرسه دخترانه می باشند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خنج در مورد نحوه برگزاری این انتخابات در مدارس عنوان کرد: از تعداد 50 مدرسه ای که انتخابات شوراهای دانش آموزی در خنج در آن برگزار شده، در 12 مدرسه به صورت الکترونیکی و در مابقی به صورت سنتی برگزار شده است.
وی در پایان از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خنج، آقای غفوری، مدیران و معاونان مدارس و دیگر عزیزان که در برگزاری انتخابات این دوره شوراهای دانش آموزی زحمت فراوان کشیدند، تقدیر و تشکر نمود.

انتخابات تنها راه و بهترین ابزار تحقق مردم سالاری محسوب می‌شود؛ انتخابات تمرین رشد و آگاهی، مسئولیت‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و احساس مسئولیت نسبت به دیگران است و البته الزامات آن باید از سوی همه پذیرفته شود و انتخابات شورای دانش آموزی یک آمادگی به منظور حضور دانش آموزان در مناسبات اجتماعی جهت ایفای نقش پررنگتر در آینده ی جامعه محسوب می‌شود. برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در واقع مشق دموکراسی از دوران نوجوانی و جوانی است.

منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۲۰۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما