۰
plusresetminus

معرفی فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
معاون استانداری فارس گفت: جوانان و بانوان توانمند، در اولویت انتخاب برای فرمانداری شهرستان‌های جدید در فارس هستند.
معرفی فرمانداران ۷ شهرستان جدید فارس
به گزارش حافظ خبر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به مصوبه دهم مهرماه گذشته هیات دولت مبنی بر تشکیل ۷ شهرستان جدید فارس، گفت: به زودی با انتصاب هفت سرپرست برای فرمانداری شهرستان‌های تازه تاسیس مصوبه دولت اجرایی می‌شود.

عبدالرضا قاسمپور افزود: رویکرد استانداری فارس در انتصاب فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌های جدید، استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان، برخورداری افراد از سلامت کاری، توانمندی افراد و همراه بودن آنان با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

وی گفت: سرپرستان هفت فرمانداری شهرستان‌های بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، بختگان و کوه چنار پس از انتصاب موظف خواهند بود تا پیگیر استقرار بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و حل مسائل و مشکلات مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: در تشکیل شهرستان‌های جدید در استان فارس به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده شود.

هیات دولت دهم مهر امسال با تشکیل هفت شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد که این مصوبه دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ از سوی معاون اول رییس جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.

براساس تصمیم هیات دولت، بخش‌های زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، آباده‌طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند.


نام پنج شهرستان جدید همنام بخش قبلی است و در این میان، نام آباده‌طشک به بختگان و چنارشاهیجان به کوه‌چنار تغییر کرد.
کد مطلب : ۲۲۱۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
منصور دهقانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام با احترام امید است که جناب استاندار مردمی وفداکار وفعال ترتیبی اتخاذ فرمایند که انانی که درشهر اباده طشک حدود چهل سال است برای تایید شدن جوانان برای شغل وبرای تحصیل مغرضانه عمل میکنند لااقل انها را عوض کنند ما منتظر قصاص وتعیین جرم برایشان نیستیم وانان را بخدا وا میگذاریم