با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس:

طرح هر مسجد یک حقوقدان از فردا در مساجد استان فارس اجرایی می شود

10 آبان 1398 ساعت 23:18

رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس فردا شنبه 11 آبان ماه از ساعت 16 در مسجد امام علی (ع) میانرود در راستای تکریم ارباب رجوع ، پاسخگوی مراجعان خواهند بود.


به گزارش حافظ خبر، این دیدار عمومی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری استان و مدیران کل سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان برگزار خواهد شد مشکلات مردم منطقه میانرود و محلات اطراف بررسی و زمینه دیدار چهره به چهره مردم ومسئولان قضایی فراهم خواهد بود.
این گزارش حاکی است پس از این دیدار عمومی و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز طرح  "هر مسجد یک حقوقدان " با حضور مسئولان قضایی استان با معرفی حقوقدان مسجد علی (ع) میانرود با محوریت دادگستری استا ن و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و بسیج حقوقدانان رسماً اجرایی خواهد شد.
گفتنی است در اجرای این طرح و حسب نظر رئیس قوه قضائیه و راهبرد‌های سند تحول دستگاه قضایی، موضوع توسعه و در دسترس‌ قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم جامعه با رویکرد کاهش مشکلات قضایی مردم و پرونده‌های دستگاه قضایی در اولویت برنامه‌های فرهنگی دستگاه قرار گرفت است و حقوقدانان با حضور در مساجد به آگاهی بخشی و پاسخ گویی به سوالات قضایی و حقوقی شهروندان می پردازند.


کد مطلب: 22147

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22147/طرح-مسجد-یک-حقوقدان-فردا-مساجد-استان-فارس-اجرایی-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir