۰
plusresetminus

بازارگرمی با شعارهای توخالی حمایت از برق شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
تاکنون شعارهای زیادی درباره احیای برق شیراز از زبان مسئولین شنیده ام که فقط طبلی توخالی بود و بس.
بازارگرمی با شعارهای توخالی حمایت از برق شیراز
به گزارش حافظ خبر، هادی شیروانی مالک باشگاه برق شیراز در بیانیه ای نوشت:

باسلام وخسته نباشید خدمت یکایک بزرگان و هواداران فوتبال استان فارس

اینجانب هادی شیروانی درسال۱۳۹۲زمانی که برق شیراز طفل سرراهی بود و چون که یک هوادار پروپا قرص برق بودم خواستم خدمتی به جامعه ورزش نمایم و باشگاه پرافتخار برق شیراز را خریداری کردم از زمانی هم که دست به اینکار زدم تا امروز حدود۱۰میلیاردتومان هزینه کرده و طبق سند معتبر که هر لحظه و هر زمان دوستان خواستند به معرض دیدشان قرار می دهم و تاکنون شعارهای زیادی در باره احیای برق شیراز از زبان مسئولین شنیده ام که فقط طبلی تو خالی بود و بس. ولی در کنار همه این اینها تنها جناب کامیاب عزم خود را جزم و با حمایت قاطع بابت خرید امتیاز به ما کمک کردند که از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ولی گلایه من از دیگر مسئولین،نماینده های محترم مجلس،اعضای محترم شورای شهر شیراز و سایر دوستانی که قصد ورود به رقابتهای آتی مجلس را دارند و همچنین استاندار محترم فارس اینست که فقط در محافل عمومی لب به سخن میگشایند وصحبت از احیاء دوباره برق را زبان می آورند!

از لطف همگی شما بی نهایت سپاسگذارم ولی جناب استاندار محترم فارس بنده از سال ۱۳۹۲تاکنون بالغ بر ۵۰بار نام نویسی کردم بعنوان مالک و مدیر عامل باشگاه برق۷۵ساله که بتوانم دقیقه ای استاندارها را ملاقات نمایم ولی دریغ از ثانیه ای که به ما محل بگذارند.

در هر صورت آرزوی موفقیت روزافزون را برای شما و دولت تدبیر و امیدی که این حقیر جهت انتخابات ریاست جمهوری همه گونه هزینه ای را نیز متحمل شدم از خداوند منان خواهانم.واما دوستان عزیزی که قصد ورود به مجلس را دارند و هراز چند سالی یکبار برای برق شیرازی که بیش از هزاران نفر هوادار دارد و برای احیای برق دلسوزی میکنند هم تشکر ویژه دارم.

برق شیراز هرچند به کام برخی دوستان و سکوی پرتاب بسیاری در حوزه های مختلف شد و اما همچنان با اراده شخصی و توکل بر خدای بخشاینده و مهربان همچنان از حق زن وبچه خود هزینه می کنم تا دوستان در برابر لوگوی پرافتخار برق برای ورود به تمامی صحنه های انتخاباتی و سیاسی عکسهای یادگاری خود را بگیرند تا دل مردم را در یک نگاه احساسی شاد کنند و در آینده حتی یک نگاه هم به باشگاه برق نکنند.

خداوند بزرگ پشت و پناه تمامی دوستان
برای آخرین بار از جناب استاندار محترم فارس خواهشمندم که دقیقه ای وقت برای این حقیر بگذارند تا ملاقاتشان نمایم.
ممنونم.
هادی شیروانی شیری
کد مطلب : ۲۲۱۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما