۰
plusresetminus

نمایشگاه گردشگری پارس آذرماه در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱
معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: نمایشگاه گردشگری پارس، آذرماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.
نمایشگاه گردشگری پارس آذرماه در شیراز برگزار می‌شود
به گزارش حافظ خبر، به نقل از استانداری فارس، ظفر افشون گفت: نمایشگاه گردشگری پارس طی روزهای 26 الی 29 آذرماه امسال و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم حضور تاثیرگذار فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان فارس در این نمایشگاه، گفت: برگزاری این نمایشگاه تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه یک کمیته متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف وظیفه برنامه ریزی و برگزاری را عهده دارند.
افشون با بیان اینکه نمایشگاه‌ها موتور محرکه و حلقه‌ای مهم در زنجیره گردشگری محسوب می‌شوند، لزوم حضور فعال‌تر عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس را یادآور و متذکر شد: اداره کل امور عشایر استان فارس در برگزاری این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشد.
وی همچنین به نقش  حائز اهمیت بخش خصوصی خصوصی  در تقویت صنعت گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه و ذی نفعان بخش خصوصی و همه دستگاه‌های مرتبط باید همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد داشته باشند.
معاون استانداری فارس بر حضور فعال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری نمایشگاه و ایجاد شور و نشاط در حین برپایی این رویداد گردشگری تاکید کرد.
افشون ابراز امیدواری کرد که با برگزاری رویدادهای مشابه، ضمن معرفی هرچه بیشتر و بهتر توانمندی‌های فارس، شاهد حضور و جذب سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و در نهایت اشتغال مناسب باشیم.
کد مطلب : ۲۲۱۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما