۰
plusresetminus

نمایش فعالیت های علمی پژوهشی دانش آموزان آباده ای

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
دانش آموزان دبستان ۲۲ بهمن شهرستان آباده با برپایی نمایشگاهی از فعالیت های علمی پژوهشی خود گام مهمی در جهت کسب علم و دانش برداشتند .
نمایش فعالیت های علمی پژوهشی دانش آموزان آباده ای
به گزارش حافظ خبر، زارع مدیر دبستان 22 بهمن آباده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فارس در شهرستان آباده گفت : در این نمایشگاه بیش از 60 نفر از دانش اموزان پایه های چهارم ، پنجم و ششم با انجام فعالیتهای آزمایشگاهی ، علمی و پژوهشی توان و خلاقیت خود در زمینه های علوم ، زمین شناسی ، زیست شناسی،  فیزیک، شیمی و جغرافیا به نمایش گذاشتند .
وی افزود : دانش اموزان با انجام این فعالیتها می توانند خود را برای مقاطع دیگر تحصیلی آماده کنند و این دبستان قصد دارد تا با برپایی این گونه فعالیت ها در بین دانش آموزان ، برای کسب بیشتر علم و دانش ، رقابت علمی ایجاد کند . زارع افزود: در این نمایشگاه علاوه بر انجام آزمایشات، دست ساخته ها و وسایل کمک آموزشی دانش آموزان که با دوریختنی ها ساخته شده است به نمایش گذاشته شد. 

 
حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آباده نیز گفت : در این گونه فعالیتها علاوه بر اینکه سطح آمادگی دانش آموزان مقاطع پایین برای رسیدن به مقاطع بالاتر ، افزایش می یابد ، دانش آموز با کاربرد این آزمایشها در زندگی روزمره انسان آشنا و پدیده های مختلف برای آنان شبیه سازی می شود تا بتوانند در آینده در زمینه های مختلف آمادگی لازم را داشته باشند . حسینی تصریح کرد : این مدرسه با برپایی چنین فعالیتهایی قصد دارد سطح سواد و معلومات دانش آموزان را افزایش داده و به موفقیت بیشتر دانش آموزان در مقاطع بالاتر تحصیلی کمک کند .
در فعالیت های پژوهشی و آزمایشگاهی بیش از 60 نفر از دانش آموزان در زمینه های علوم ، زیست شناسی ، فیزیک ، زمین شناسی ، شیمی و جغرافیا استعداد و خلاقیت خود را به نمایش گذاشتند. 
 
کد مطلب : ۲۲۱۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما