۰
plusresetminus
در ۷ ماهه سال جاری صورت گرفت

کمک ۴۵۹ میلیارد ریالی حامیان فارس به فرزندان ایتام و محسنین

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان فارس در ۷ ماهه امسال ۴۵۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ۲۸۱ هزار و ۲۴۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
کمک ۴۵۹ میلیارد ریالی حامیان فارس به فرزندان ایتام و محسنین
به گزارش حافظ خبر، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در ۷ ماهه امسال ۴۵۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۴۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر ۶۹ هزار و ۴۶۰ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۳ هزار و ۴۲۶ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۲ فرزند طرح اکرام ایتام و مابقی از محسنین هستند.
مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۳۰۵ میلیارد و ۲۲۹ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۷۴ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۷۳ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۷ ماهه امسال ۲ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۵۲ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۹۴۴ هزار و ۹۴۹ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد داشته است.
او در ادامه اضافه کرد: خیران استان می توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک های نقدی خود در زمینه های مختلف از جمله حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند.
مدیر کل امداد فارس در پایان گفت: خیران و حامیان می توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان ها یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند. 
کد مطلب : ۲۲۱۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما