۰
plusresetminus

آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نظامی خود را به رخ همه بکشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴
امام‌جمعه اقلید از افول قدرت آمریکا سخن گفت و با اشاره به سرنگونی پهبادهایشان توسط ایران اسلامی و زدن پایگاه داعش در سوریه، دستگیری ملوانان انگلیسی و آمریکایی و...، تصریح کرد: آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نظامی خود را به رخ همه بکشد.
آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نظامی خود را به رخ همه بکشد
به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در سخنرانی یوم‌الله 13 آبان که در پایان راهپیمایی در میدان شهدای این شهر صورت گرفت، اظهار داشت: دشمنان به‌ویژه آمریکا به دنبال ناامید کردن ملت ایران از آتی و آینده کشور هستند ازاین‌رو باید دقت کرد و هوشیار بود.
وی با بیان اینکه مأیوس کردن جوانان و نوجوانان و دلسردی آن‌ها از درس و تحصیل و دانشگاه و ناامید کردن نخبگان علمی ما ازجمله توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به نظام است، تأکید کرد: نباید تحت تأثیر القائات و تفرقه‌انگیزی‌های آن‌ها قرار گرفت.
طالبی به برخی از ظلم‌های آمریکا در حق مردم ایران اشاره کرد و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی، خروج از برجام و عدم پایبندی به تعهدات خود، تحریم شخصیت‌های نظامی و انتظامی ما، راه‌اندازی لانه جاسوسی و...ازجمله این ظلم‌ها بوده است.
امام‌جمعه اقلید از افول قدرت آمریکا سخن گفت و با اشاره به سرنگونی پهبادهایشان توسط ایران اسلامی و زدن پایگاه داعش در سوریه، دستگیری ملوانان انگلیسی و آمریکایی و...، عنوان داشت: آمریکا دیگر نمی‌تواند قدرت نظامی خود را به رخ همه بکشد.

طالبی با بیان اینکه 40 سال دست رد به سینه زدیم و به فرمایش مقام معظم رهبری راه نفوذ سیاسی آن‌ها را نیز به کشور بسته‌ایم، اظهار کرد: آوارگی آمریکا و دست دراز کردنش مقابل امیرنشینان خلیج‌فارس و اینکه اکنون برایشان خط‌ونشان کشیده‌ایم که خودش یا حامیانش در صورت کوچک‌ترین حرکت در حوزه دریایی، زمینی یا هوایی پاسخی از جنس سرب داغ دریافت می‌کنند، نشان از شکست آن‌ها در برابر ما و افول و ذلتشان است.
وی خاطرنشان کرد: عزت، آبرو، سعادت و عدم فلاکت و ذلت در گروی حمایت از نظام است چراکه ارزش این نظام به اسلامی بودن و نظارت رهبری الهی بر آن است.
امام‌جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری که فرمودند، «چرا اسناد لانه جاسوسی را در کتاب‌ها قرار نمی‌دهید که نسل جوان ما بدانند که آمریکا با ما چه کرده است»، بر لزوم توجه و همت مسؤولان سطح کلان آموزش‌وپرورش کشور در راستای تحقق این امر تأکید کرد.
گفتنی است، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در اقلید با حضور پرشور مسؤولان، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم، هم‌زمان با سراسر کشور از مقابل حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا (ساختمان بسیج پیشین) آغاز و با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، بصیرتی، هنری و... و قرائت قطعنامه در میدان شهدا به پایان رسید.
 
منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۲۱۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما