دستبند قانون بر دستان قاتل فراري پس از 18 سال

14 آبان 1398 ساعت 8:22

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: فردي كه 18 سال قبل با ضربات چاقو شخصي را به قتل رسانده بود در بخش "ششده" از توابع شهرستان فسا دستگير و روانه زندان شد.


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "كاووس محمدي" در تشريح جزئيات اين خبر، بيان كرد: در سال 80 فردي به هويت معلوم در بخش "ششده" از توابع شهرستان فسا توسط شخصي به قتل مي رسد و سپس قاتل متواري مي شود كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار مي گيرد.
سرهنگ "محمدي" خاطر نشان كرد: با توجه به اهميت كشف جرايم خشن، يك تيم از ماموران مجرب با اقدامات فني، اطلاعاتي و پليسي موفق شدند با به دست آوردن سرنخ هاي جديد، قاتل را شناسايي كنند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران موفق شدند قاتل فراري را پس از 18 سال در بخش "ششده" دستگير كنند، گفت: متهم در بازجويي اوليه اقرار كرد كه به دليل اختلاف مالي، مقتول را با ضربات چاقو به قتل رساندم.
معاون اجتماعي پليس فارس با اشاره به اينكه قاتل فراري تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد، تصريح كرد: پليس با رصد دقيق در سطح استان، از هرگونه ناامني و مشكلات اجتماعي جلوگيري و با افراد مجرم، شرور و مخلان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد قاطع مي كند.
 


کد مطلب: 22203

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22203/دستبند-قانون-دستان-قاتل-فراري-18-سال

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir