۰
plusresetminus

دستگيري عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آميز در كوار

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض به کشته شدن راننده وانت پرايد حامل كالاي قاچاق در جاده کوار-شيراز توسط پليس شناسايي و دستگير شد.
دستگيري عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آميز در كوار
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "كاووس محمدي" بيان كرد: روز گذشته فراخواني مبني بر تجمع اعتراضي در خصوص کشته شدن راننده يك دستگاه وانت پرايد حامل كالاي قاچاق در جاده کوار-شيراز، در فضاي مجازي منتشر شد كه شناسايي و دستگيري عامل اصلي به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: بر این اساس ماموران انتظامي با انجام اقدامات فني و تخصصي موفق شدند محل اختفاي عامل انتشار فراخوان تجمع در فضاي مجازي را در يكي از محله‌هاي شهرستان كوار شناسايي و در يك عمليات ضربتي و منسجم آن را دستگير كنند.
 
معاون اجتماعي پليس فارس با بيان اينكه متهم از قاچاقچيان عمده و کلان کالا و ارز مي باشد، تصريح كرد: وي در بازجويي فني و تخصصي ضمن اظهار ندامت، علت و انگيزه‌اش از انتشار فراخوان، فشار بر مئسولان انتظامي و امنيتي مبني بر عدم کنترل جاده براي تسهيل تردد قاچاقچيان و ايجاد فشار رواني و همسو كردن احساسات جامعه با خودش عنوان كرد.
 
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: پليس با همكاري دستگاه قضائي، با كساني كه قصد تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد كرد. 
کد مطلب : ۲۲۲۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما