پروژه‌های عمرانی ناقص را افتتاح نمی‌کنیم

14 آبان 1398 ساعت 12:23

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اعلام کرد که مجموعه مدیریت شهری از افتتاح پروژه‌ها به شکل ناقص اجتناب خواهد کرد.


به گزارش حافظ خبر، اسماعیل صالحی سه شنبه 14 آبان در حاشیه بازدید مسئولان و کارشناسان سیما و منظر شهرداری از پروژه‌های عمرانی شیراز، گفت: پروژه‌های عمرانی را زمانی رسما افتتاح خواهیم کرد که علاوه بر مسائل سازه‌ای، نورپردازی و فضای سبز آن نیز کامل شده باشد.
وی با اشاره به اینکه عملیات گسترده‌ای برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شاخص و بزرگ شهرداری شیراز در حال انجام است، گفت: شیراز همیشه به شهر گل و باغ و سبزه شهره بوده و قطعا در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، موضوع فضای سبز و جلوه‌های بصری را مد نظر خواهیم داشت.
معاون شهرداری شیراز در عین حال تاکید کرد که تامین منابع مالی برای اجرای طرح نورپردازی پروژه‌ها و همچنین آب مورد نیاز برای اجرای فضای سبز و در نهایت زیباسازی بصری پروژه‌ها، عمده‌ترین موانع برای تسریع در اجرای این بخش از کار محسوب می‌شود.
صالحی همراهی سایر دستگاه‌ها برای احیا و ارتقا فضای سبز شهری در شیراز را یک ضرورت تاثیرگذار دانست و گفت: در مجموعه مدیریت شهری نیز باید تعامل مطلوبی بین تمام بخش‌ها برای رسیدن به نتیجه مناسب وجود داشته باشد که اکنون این مهم دیده می‌شود.
وی هدف از این بازدید را برنامه ریزی برای حذف مصالح کارگاهی و حرکت به سمت زیباسازی پروژه ها اعلام و اضافه کرد: با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و مناطق مختلف، تعویض خاک و کاشت درخت در پروژه هایی که قابلیت بهره برداری دارد را با جدیت آغاز می کنیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز همچنین تاکید کرد که به دنبال دادنِ وعده‌های غیر کاربردی و غیرعملیاتی نیست اما تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به لحاظ نورپردازی و زیباسازی قبل از افتتاح رسمی برای بهره برداری، انجام خواهد داد.
ایسنا


کد مطلب: 22207

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22207/پروژه-های-عمرانی-ناقص-افتتاح-نمی-کنیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir