فرمانده سپاه عشایر استان فارس به مناسبت هفته بسیج:

هجوم ناجوانمردانه رسانه‌ها برای تغییر سبک زندگی ما/ برگزاری ۲۰۰ برنامه در سپاه عشایر فارس

5 آذر 1398 ساعت 10:45

سرهنگ عیسی افسری از برگزاری ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سپاه عشایر فارس خبر داد.


سرهنگ پاسدار عیسی افسری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: همانطور که در بیانیه گام دوم نیز در آن اشاره شده، پس از مراحل نظام سازی و دولت سازی، انقلاب باید وارد فاز تمدن سازی شود که این نیز از ماموریت های بسیج در طول انقلاب بوده است.
وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی تأکید شده است و شعارهای استقلال طلبانه و عدم وابستگی به خارج باید عملیاتی شود.
فرمانده سپاه عشایر استان فارس با تاکید بر اهمیت عدالت محوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی کعبه آمال ستم دیدگان است لذا عدالت محوری در تقسیم امکانات در بیانیه گام دوم دیده شده است.
وی افزود: افزایش چشم‌گیر فضای معنوی و اخلاق، ایجاد روحیه مقاومت در جبهه سخت و نرم و اقتصادی ازجمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این 40 سال به‌دست‌آمده است.
این مقام نظامی با بیان اینکه روزی در کشور برای سیم خاردار محتاج خارجی ها بودیم اما اکنون به مرحله ای رسیده ایم که سایر کشورها از سلاح های پیشرفته ایران هراس دارند، اذعان داشت: باید اتکا به داخل به حدی برسد که تحریم‌ها نتواند ما را به‌زانو درآورد لذا اقتصاد باید درون‌زا باشد.
وی درخصوص سبک زندگی گفت: امروز رسانه‌های فاسد هجوم ناجوانمردانه‌ای آورده‌اند تا سبک زندگی در ایران را تغییر دهند درحالی‌که سبک زندگی که اسلام برای ما آورده بسیار عقلانی است.
سرهنگ افسری در ستایش از قدرت روزافزون کشور بیان داشت: امروز چند کشور محدود که خود را کل دنیا می‌دانند، برای مقابله با ایران نیاز به ائتلاف می‌بینند که این نشان از قدرت روزافزون نظام اسلامی است.
وی با اشاره به جنگ های ناجوانمردانه که کشورهای دنیا با ایران داشته اند، اضافه کرد: ما در جبهه نظامی و فرهنگی دشمن را شکست دادیم و در جبهه اقتصادی نیز به فضل خدا پیروز خواهیم شد.
فرمانده سپاه عشایر استان فارس در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را در قالب 200 برنامه در هفته بسیج اجرا خواهیم کرد که می توان به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم عشایری، برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده در عرصه‌های مختلف، جشنواره ورزشی و ... اشاره کرد.
وی در پایان از حضور بسیجیان این ناحیه در سالروز تشکیل بسیج در محل تجمع بسیجیان شیراز در تاریخ 5 آذر خبر داد و خاطر نشان کرد: سپاه عشایر فارس در این تجمع که همزمان با سراسر کشور می باشد و در شیراز در ورزشگاه دستغیب برگزار خواهد شد، با لباس محلی حضور خواهد یافت.


کد مطلب: 22278

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22278/هجوم-ناجوانمردانه-رسانه-ها-تغییر-سبک-زندگی-برگزاری-۲۰۰-برنامه-سپاه-عشایر-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir