۰
plusresetminus

تبعیض روابط عمومی شورای شهر شیراز درحق رئیس کمیسیون فرهنگی

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶
جلسه هفته گذشته صحن علنی شورای شهر شیراز در حالی برگزار شد که احمد تنوری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شورا در نطق پیش از دستور در دو محور صحبت کرد که محور دوم در رسانه ها و سایت رسمی شورای شهر شیراز به نوعی سانسور شد.
تبعیض روابط عمومی شورای شهر شیراز درحق رئیس کمیسیون فرهنگی
به گزارش حافظ خبر، جلسه هفته گذشته صحن علنی شورای شهر شیراز در حالی برگزار شد که احمد تنوری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شورا در نطق پیش از دستور در دو محور صحبت کرد که محور دوم در رسانه ها و سایت رسمی شورای شهر شیراز به نوعی سانسور شد.
وی در این قسمت از نطق خود خطاب به رئیس شورا با بیان اینکه چرا بر عملکرد روابط عمومی شورای شهر، دقت و نظارتی اعمال نمی گردد، عنوان کرد: جناب آقای موسوی، متاسفانه شاهدیم که پس از تغییر مدیر روابط عمومی شورا، اخبار فعالیت های اینجانب به صورت گزینشی و سلیقه ای و با تاخیر در سایت و فضای مجازی شورا، که مورد استفاده ی اصحاب رسانه قرار می گیرد منتشر می شود.
تنوری در توضیح بیشتر بیان داشت: نمونه بارز این کوتاهی در انجام امور محوله را می توانیم درپوشش خبری برنامه بازدیدی که به دعوت اینجانب به تاریخ 12آذرماه، جهت بازدید از بوستان 50 هکتاری مادر، مجموعه ورزشی شهید سپاسی، خانه محله مهدی آباد و حرم امامزاده سیدصادق (ع) در مناطق 5و 9برنامه ریزی شده بود مشاهده کنیم.
وی همچنین اضافه کرد: ضمن آنکه برای این بازدید هیچ تلاش موثری در خصوص دعوت از اکثر خبرنگاران صورت نپذیرفت و صرفا به ارسال یک پیام در یکی از گروه های مجازی متشکل از خبرنگاران بسنده شد و متاسفانه تا بدین لحظه هنوز خبر این برنامه که با  حضور 4عضو شورا، برگزار شده، بر روی خروجی های خبری روابط عمومی شورا قرار نگرفته و عملا ارزش خبری خود را از  دست داده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در پایان خاطر نشان کرد: لذا مصرانه تقاضا دارم از این تبعیض آشکار، توسط روابط عمومی جلوگیری شود، در غیر اینصورت ناچار خواهم شد در دفتر شخصی ام، یک واحد روابط عمومی ایجاد کنم.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : ۲۲۳۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما