۰
plusresetminus

ثبت‌نام نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
ثبت‌نام نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم آغاز شد.
ثبت‌نام نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم
به گزارش حافظ خبر؛  رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزان، والدین و کارکنان تا پانزدهم دی‌ می توانند برای ثبت نام و ارسال آثار به سامانه همگام به نشانی hamgam.medu.ir  و یا از طریق سامانه دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم به آدرس  nojavan.shs.medu.ir  مراجعه کنند.
لیلا نورافشان افزود: دانش‌آموزان از طریق کد ملی به نام کاربری و با دریافت رمز ورود از مدیر مدرسه می توانند آثار را بارگذاری کنند.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی می‌توانند در سه محور پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد، پیشگیری از گرایش به دخانیات و پیشگیری از گرایش به خشونت، آثار خود را ارائه کنند.
نورافشان افزود: این جشنواره در قالب سه موضوع شیوه‌های زندگی سالم، مشارکت اجتماعی و همیاری و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر، در دو بخش «خلاقیت‌های دانش‌آموزی» و «ابتکارات مدرسه‌ای» برگزار می‌شود.
بخش «خلاقیت‌های دانش‌آموزی» شامل ایده‌پردازی، مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم‌افزار چندرسانه‌ای، تئاتر، نمایش و ایده‌پردازی است که دانش‌آموزان ابتدایی فقط می‌توانند در رشته نقاشی و انشاء آثار خود را ارسال کنند.
بخش «ابتکارات مدرسه‌ای» نیز ویژه همکاران فرهنگی است که شامل الگو‌ها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری پیشگیری و اقدام پژوهی است.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: در این دوره، والدین دانش‌آموزان و کارکنان مدارس نیز می‌توانند در بخش مقاله و ایده‌پردازی شرکت کرده و آثار خود را ارائه کنند.
آثار برگزیدگان مرحله استانی برای شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد که برگزیدگان ملی آن در تابستان ۱۳۹۹ معرفی می‌شوند.
کد مطلب : ۲۲۳۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما