۰
plusresetminus

۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و فاقد برچسب اصالت در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی در شیراز توقیف شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲
در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه برپایی سمینار کاربردی دندانپزشکی در شیراز، مقداری کالای قاچاق و فاقد برچسب اصالت در حوزه دندانپزشکی به ارزش حدود یک میلیارد تومان توقیف شد.
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون غذا و داروی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه برپایی سمینار کاربردی دندانپزشکی در شیراز برپا شد که تیم نظارتی معاونت غذا و داروی دانشگاه با حضور در نخستین روز از برپایی این نمایشگاه، متوجه عرضه و فروش اقلام فاقد برچسب اصالت سلامت در این نمایشگاه شدند که پس از هماهنگی با تعزیرات حکومتی استان، ضمن نمونه برداری از اقلام فاقد برچسب اصالت، مقادیری کالای قاچاق توقیف و جمع آوری و شرکت بازرگانی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر «محمدجواد خشنود» افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت عمومی مردم، با متخلفان حوزه سلامت برخورد جدی می شود و برای پیشگیری از آسیب به سلامت مردم، مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه به صورت مستمر و با تشکیل تیم های بازرسی، عرضه این محصولات را نظارت می کند.

او نظارت بر حوزه تجهیزات پزشکی را بسیار مهم و ضروری در حوزه سلامت عنوان کرد و ادامه داد: تجهیزات و ملزومات پزشکی، ارتباط مستقیم با سلامت جامعه و درمان بیماران دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه توصیه کرد: مردم در صورت مشاهده تجهیزات و ملزومات پزشکی فاقد برچسب اصالت سلامت، می توانند با سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه و سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به واحد نظارت بر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.
کد مطلب : ۲۲۴۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما