۰
plusresetminus

پیام تسلیت علوم پزشکی شیراز به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش حافظ خبر؛ در متن پیام تسلیت مهرزاد لطفی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و إنا إلیه راجعون
در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی ایران به دست تروریست‌های جنایتکار ارتش آمریکا در بغداد، جهان اسلام در ماتم او می‌گرید.
مکتب اسلام در طول قرن‌ها حیات، همواره مرهون حضور شخصیت‌های ارزشمندی بوده که با گوهره جان، در مسیر آزادگی و اعتلای اسلام و قرآن ایستاده اند و با تاسی به سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، مسیر حق را پیموده اند. خاک پاک ایران نیز به برکت اسلام، فرزندان شایسته‌ای از این دست در خود پرورش داده که بی شک سردار قاسم سلیمانی، از شایسته‌ترین این فرزندان بود که لحظه لحظه حیات پربرکتش را صرف تعالی دین و آبادی وطن کرد و نام او تا همیشه تاریخ، سربلند و پیروز است.
اینجانب به نوبه خود، شهادت این سرباز نام آور وطن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و بیت مکرم آن شهید جلیل القدر تبریک و تسلیت می‌گویم.
یکایک ما، ادامه دهنده راه پرافتخار او و حامی خون پاکش هستیم. از خداوند متعال مسالت دارم آن شهید شریف اسلام را با مولا و مقتدایش امام حسین (ع) محشور گردانیده و به خانواده معزز ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.
کد مطلب : ۲۲۴۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما