پیام مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پی شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی

14 دی 1398 ساعت 14:11

در پی شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی بدست دشمنان و جنایتکاران کور دل ، مدیر کل ورزش و جوانان فارس پیامی تسلیتی صادر کرد.


به گزارش حافظ خبر؛ متن پیام حیدر علی کامیاب کلانتری به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم‌
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
شهادت سردارسرافرازسپاه اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، عارف و پارسا و پرهیزکار،سردارقاسم سلیمانی نشان داد،چله تیر دشمنان ایران و اسلام هنوز هم پر از تیرهای کینه،حسد و دشمنی است.
سرداربزرگ سپاه اسلام مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهاد همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشت و امروز مزد عمری تلاش و مجاهدت خود را با پیوستن به یاران شهیدش و دیدار با معبود گرفت.
اینجانب شهادت این انسان پاک نهاد، مصمم و شجاع را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا فدا،فرمانده کل قوا، ملت بزرگ ایران بخصوص یاران دفاع مقدس و ایثارگران جبهه‌های نورش، جامعه ورزش و خانواده‌ی گرامی و بازماندگان محترم سردار سلیمانی تسلیت عرض می نمایم.
گفتنی است بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به همین مناسبت کلیه مسابقات ورزشی در روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 دی ماه جاری در سراسر استان فارس تعطیل اعلام می گردد.


کد مطلب: 22446

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22446/پیام-مدیر-کل-ورزش-جوانان-فارس-پی-شهادت-سردار-سرافراز-اسلام-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir