۰
plusresetminus

پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه استان فارس در پي شهادت سردار سليماني

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
درپی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، سازمان بسیج رسانه استان فارس بیانه ای صادر کرد.
به گزارش حافظ خبر؛ متن بیانیه بدین شرح است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
اناالله و اناالیه راجعون
ای گره خورده وطن با نامت
خوش بحال تو و این فرجامت
سیلی داغ تورا بی تردید
میچشد دشمن خون آشامت
رسم دلاور مردان این سرزمین سروقامتی و استواری است و خوشا سرداری که با سربازی ولایت، زیستش مشق عشق بود و فرجامش چون عاشورائیان ماندگار گردید و وعده اللهی بر این است که خون این شهید نیز منشا اثر خواهد شد.
در عاشورای خونین 13 دی ماه، به سوگ می نشینیم در ماتم عظمای شهادت پرچمدار دفاع از حرم و ترجمان عباس در 14 قرن بعد از عاشورا اما "نشسته" نمی مانیم این را دنیا بداند و آن قمار بازِ بدمستِ یانکی بشنود که برمی خیزیم به انتقام و دنیا ، دنیای کفر و ظلم و فساد خواهد فهمید که پرچم حق خواهی هرگز بر زمین نمی افتد حتی اگر "سپهبد"لشکر حق به خون افتد.
 بداند دنیا که "این فلات، پر از لشکر سلیمانی است" بداند که از امروز، از همین امروز، نه با یک سلیمانی که با یک لشکر سلیمانی رو به روست که مرگ را زندگی می کنند. با یک لشکر شهادت طلب رو به روست که دست توانای خدا خواهند شد برای گرفتن تقاص خون شهید.
بداند با یک لشکر قلم به دست رو به روست که با بی نهایت کلمات، به افشای چهره سیاه شیطان در کاخ سفید خواهند پرداخت. بداند دنیا که شهادت حاج قاسم سلیمانی، پایان ماجرا نیست که این نقطه سرخ باز ما را به اول سطر مقاومت و ایستادگی هدایت می کند. به اول جبهه ای که به روی دشمن گشوده خواهد شد. دنیا اعجاز خون این شهید را در عرصه های گوناگون خواهد دید از جمله در وحدت و همبستگی ملی و خواهد دید که همه جناح ها و حتی کسانی که در اعتراض به شرایط اقتصادی فریاد در گلو دارند، باز همه برادر تر از پیش به میدان خواهند آمد.
خواهد دید دنیا که باز هم نقشه های چندین و چند ساله اش را یک قطره خون شهید دریا خواهد شد و خواهد شست. بداند دنیا که کودکان ما هم -حتی- امروز لباس سیاهی برتن می کنند که لبیک یا حسین بر گوشه چپ آن نوشته شده است . درست روی قلب شان و این را اگر عقلی تحلیلگر باشد معنایش را می داند. باری، دنیا اگر به نقشه ایران درست نگاه کند خواهد فهمید که یک شیر در آن خفته است و "دنیا بداند شیر بی عکس العمل نیست" که سخت است این عکس العمل که دشمن را از این "عمل" پشیمان می کند.
جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، بیش از پیش نقاب از رخ مدعیان دروغین دموکراسی و مقابله با تروریسم برکشید و داعش‌پروران خون‌ریز را رسوا کرد تا سدهای مقاومت را مستحکم‌تر سازد.
و اینک بنا به وعده بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح‌الله (ره) هر مسلسلی قلم شده است تا به راه فتح قدس شریف و در راه ظهور منجی موعود(عج)، همگان هم‌قدم شویم و بنابراین ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی و ترور، شهادت سردار دلسوز و مدافع مظلومان را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و محور مقاومت و عموم آزادگان عالم و مردم ایران تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجات از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
اصحاب رسانه استان فارس ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه از همه مسئولان می خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن دست انتقام الهی شوند و دشمن را به سختی عقوبت کنند. عکاسان و خبرنگاران بسیجی استان فارس از مردم می خواهند که تصویر نورانی این شهید را بسان پرچم وحدت همه ملت بالا برند و عظمت ملت هوشیار ایران را چون خار در چشم غاصبان و مرگ اندیشان بنشانند.
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
کد مطلب : ۲۲۴۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما