۰
plusresetminus

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت شهادت سپهبد«قاسم سلیمانی»

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷
سرهنگ پاسدار دکتر سعید کوشکی جهرمی با صدور پیامی شهادت سپهبد رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» را به محضر امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، مردم شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش حافظ خبر؛ سرهنگ پاسدار دکتر سعید کوشکی جهرمی، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با صدور پیامی حادثه حزن انگیز شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی را به محضر آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و جهان اسلام تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سپاهیان اسلام به دست سخیف ترین دشمنان کوردل اسلام و انقلاب موجب تاثر شدید مردم ایران و جهان اسلام شد و بار دیگر بغض و کینه این شقیه ترین دشمن اسلام از فرزندان جان بر کف اسلام در ایران اسلامی نمایان گردید و مردم جهان اسلام را در سوگ مالک اشتر زمان داغ دار نمود.
استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با عقل باژگونه خود این بار مستقیم و بدون واسطه به خیال واهی سعی در تلخ کام نمودن مردم ایران داشتند؛ اما باز هم راه را اشتباه رفتند زیرا شهادت افتخار ماست و از قطره قطره خون حاج قاسم سلیمانی هزاران سلیمانی دیگر در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری بر پا خواهد خواست.
اینجانب با اندوه از دست دادن این چراغ نورانی، شهادت رادمرد طریقت و دفاع از ارزش های انسانی را به پیشگاه مقدس امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و همنشینی آن سردار مجاهد را با مولایش حضرت ابا عبدالله علیه السلام از درگاه خداوند متعال خواهانم.
کد مطلب : ۲۲۴۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما