۰
plusresetminus

بیانیه جبهه پیروان خط امام ورهبری استان فارس در پی شهادت سردار سلیمانی

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳
جبهه پیروان خط امام ورهبری استان فارس در پی شهادت سردار سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش حافظ خبر؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

باردیگرنظام استکبار که تمامی اقدامات خود و تحریم‌های همه‌جانبه و ظالمانه را برای به زانو درآوردن و به انزوا کشاندن نظام اسلامی به‌ کار بسته و از تلاش‌های مذبوحانه در  تجهیز گروه‌های تکفیری طرفی نبسته بود، محور مقاومت را هدف قرارداد تا بتواند مرحمی بر زخم‌های وارده آمده از این محور و نقش بر آب شدن نقشه های شیطانی خود در خاورمیانه بگذارد.
غافل ازاینکه شهادت آرزووپاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است ،کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد. 
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامی ماندگار و پر افتخار برای جهانیان، محبوب قلوب مجاهدان فی سبیل الله، مستضعفان عالم و بویژه ملت بزرگ ایران بود.
ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی عراق این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا علی الخصوص خانواده معظم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض میکنم.

جبهه پیروان خط امام ورهبری استان فارس
کد مطلب : ۲۲۴۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما