۰
plusresetminus
معاون دادگستری فارس:

باوجود حذف فيزيكي سردار سليماني، تفكرش همچنان زنده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
رجايي نسب خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند شاید از لحاظ فیزیکی سردار سلیمانی را حذف کرده اما تفکر سردار سلیمانی همچنان زنده است.
باوجود حذف فيزيكي سردار سليماني، تفكرش همچنان زنده است
به گزارش حافظ خبر؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، رجایی‌نسب افزود: در کنار خداترسی و خداشناسی، سردار سلیمانی ایثاری مثال زدنی هم داشت؛ ایثاری که نه تنها مردم ایران و منطقه بلکه مردم دنیا از آن بهره مند شده اند.
وی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار جانگداز است و تمام دنیا را به لرزه درآورده به گونه‌ای که دشمنان هم از کرده خود پشیمان شده‌اند.
معاون فرهنگی اداره  کل دادگستری فارس افزود: اگر دشمن از عواقب شهادت سردار سلیمانی خبرداشت مطمئنا دست به چنین جنایتی نمی زد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند شاید از لحاظ فیزیکی سردار سلیمانی را حذف کرده اما تفکر سردار سلیمانی همچنان زنده است.
رجایی‌نسب افزود: با شهادت سردار سلیمانی تحول و انقلابی بوجود آمده و مطمئنا همرزمان قدرتمند این شهید درکوتاه مدت درس عبرتی به دشمنان می دهند که تاابد فراموش نخواهد شد.
براساس این گزارش، در ادامه مراسم که با حضور مسئولین ، قضات و کارکنان دادگستری استان، سازمان های وابسته به قوه قضاییه در استان فارس، حقوقدانان، وکلا، کارشناسان و جمع کثیری از مردم شیراز برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت استان فارس به بیان رشادت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش پرداخت.
کد مطلب : ۲۲۴۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما