۰
plusresetminus

آمادگی راهداری و ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به کرمان

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل راهداری و حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خبر داد.
آمادگی راهداری و ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به کرمان
به گزارش حافظ خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، جلسه بررسی آخرین وضعیت هماهنگی های انجام شده در زمینه اعزام عزاداران و عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی به کرمان با حضور معاونین و روسای ادرات راهداری شهرستان های استان فارس برگزار شد.
مهندس سیاهپور ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت رشادت های آن بزرگ مرد مقاومت گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس، کلیه مراکز راهداری و پرسنل اداره کل آمادگی کامل در راستای پشتیبانی، اعزام و هرگونه خدمات لازم به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد عزاداران و شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید، قاسم سلیمانی در کرمان دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: جامعه راهداری و حمل و نقل جاه ای با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در عمر با برکت انقلاب اسلامی در کنار مردم خدمت کرده و نقش بسزایی در برگزاری مراسمات و نیازهای حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی تاکنون داشته اند.
وی تاکید کرد: معاونین و روسای ادارات و راهداری ها تا پایان مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان با توجه به همجواری استان فارس و افزایش ترددها در جاده های مواصلاتی استان موظف اند به صورت شبانه روزی و با درنظر گرفتن همه امکانات موجود و افزایش گشت های جاده ای اقدام نمایند.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۴۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما