آغاز به‌کار نمایشگاه‌های خودرو، چاپ و تبلیغات و پلاستیک در شیراز

18 دی 1398 ساعت 8:43

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نوزدهمین نمایشگاه چاپ تبلیغات، رسانه، ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه نهمین نمایشگاه بین المللی لاستیک و پلاستیک و صنایع وابسته با حضور مسئولین و مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع بکار کرد.


به گزارش حافظ خبر و به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از شیراز؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نوزدهمین نمایشگاه چاپ تبلیغات، رسانه، ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه نهمین نمایشگاه بین المللی لاستیک و پلاستیک و صنایع وابسته با حضور مسئولین  و مقامات کشوری در روز سه شنبه بعد از ظهر۱۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع بکار کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه ها ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: با ابراز تاثر بابت شهادت این بزرگ مردسپاه اسلام یاد حاج قاسم سلیمانی تا ابد نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان زنده می ماند و همواره رشادت این فرمانده اندیشمند و توانا سرلوحه آزاد مردان و زنان دنیا خواهد بود. 
سید محمود موسوی از شروع بکار همزمان این نمایشگاه ها خبرداد و عنوان کرد: برگزاری برخی از عناوین نمایشگاهی به سبب وجود مشکلاتی از جمله تامین مواد اولیه و تحریم های بیگانگان دچار مشکل شده اند که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته دیگر استانها این عناوین را از تقویم خود حذف کرده اند، استان فارس این نمایشگاه ها را به بهترین شکل برگزارخواهد کرد.
موسوی در ادامه گفت: دو سالن نرگس و ملاصدرا به مساحت ۵۰۰ مترمربع به نمایشگاه بین المللی خودرو اختصاص یافته است که ۲۰ شرکت برتر صنعت خودرو کشور با زمینه فعالیت خودرو و خدمات فنی و مهندسی به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می پردازند.
وی درمورد نمایشگاه چاپ و تبلیغات ابراز داشت: ۳۰ شرکت فعال در حوزه چاپ و تبلیغات به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با مشارکت ۶۵ درصدی فعالان استان فارس در نمایشگاه چاپ تبلیغات شرکت کرده اند.
مدیرعامل نمایشگاه بین الملی فارس درخصوص نهمین نمایشگاه لاستیک وپلاستیک، رنگ، رزین و ماشین آلات وابسته بیان کرد: این نمایشگاه به مساحت ۲۰۰ مترمربع برگزارمی گردد و ۲۸ شرکت تولید کننده فعال این حوزه با زمینه فعالیت تولید انواع مخزن پلاستیکی، رنگ، رزین، مواداولیه و ماشین آلات این صنعت که ۱۸درصد آن ها از استان فارس می باشند در این نمایشگاه حاضر شده اند.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از شیراز؛ نمایشگاه های مذکور از تاریخ 17 دی ماه گشایش یافته و تا روز جمعه ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ جهت بازدید عموم مردم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه خواهند داشت.


کد مطلب: 22475

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22475/آغاز-به-کار-نمایشگاه-های-خودرو-چاپ-تبلیغات-پلاستیک-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir