۰
plusresetminus

فراخوان تشکیل گردان های جهاد و مقاومت مالک اشتر و نامه دانشجویی به رهبر انقلاب جهت اعلام آمادگی حضور در میدان نبرد علیه جبهه استکباری و صهیونیستی در انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز جهت عضویت در گردان های جهاد و مقاومت دانشجویی استان فارس ثبت نام می نماید که در شرایطی برخی دم از ترس و دلهره در نحوه مواجهه با آمریکا می زنند این نمونه اقدامات در ایجاد گفتمان عمومی انتقام خواهی تاثیرگذار خواهد بود و هدف از تشکیل این گردان ها ایجاد بستر تشکیلاتی جهت اعلام آمادگی برای پیوستن به نیروی قدس سپاه است که مختص دانشجویان تعریف شده و بیش از هر چیزی ابعاد رسانه ای آن حائز توجه و کاربرد است.
فراخوان تشکیل گردان های جهاد و مقاومت مالک اشتر و نامه دانشجویی به رهبر انقلاب جهت اعلام آمادگی حضور در میدان نبرد علیه جبهه استکباری و صهیونیستی در انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی
به گزارش حافظ خبر و به نقل از  خبرگزاری علم و فناوری از فارس؛ بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز جهت عضویت در گردان های جهاد و مقاومت دانشجویی استان فارس ثبت نام می نماید.
دانشجویان در بازه زمانی 15 لغایت 27 دی 98 می توانند با حضور در پایگاه های بسیج دانشگاه خود و یا به صورت غیرحضوری و ارسال کلمه "مالک اشتر" به شماره 09380079474 نام خود را در گردان های جهاد و مقاومت دانشجویی استان فارس ثبت نمایند که در آینده نیز برنامه ای همچون رزمایش های کشوری و دوره های نظامی و سایبری برای آن ها برگزار خواهد شد.
در شرایطی که برخی دم از ترس و دلهره در نحوه مواجهه با آمریکا می زنند این نمونه اقدامات در ایجاد گفتمان عمومی انتقام خواهی تاثیرگذار خواهد بود و هدف از تشکیل این گردان ها ایجاد بستر تشکیلاتی جهت اعلام آمادگی برای پیوستن به نیروی قدس سپاه است که مختص دانشجویان تعریف شده و بیش از هر چیزی ابعاد رسانه ای آن حائز  توجه و کاربرد است.
همچنین نامه ای خطاب به امام خامنه ای (مدظله العالی) جهت اعلام آمادگی حضور در میدان نبرد علیه جبهه استکباری و صهیونیستی در انتقام خون سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی تهیه شده که متن آن به شرح زیر است:::
 
 
باسم الله قاصم الجبارین
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23).
 شهادت گل واژه‌ای آشنا برای تمامی حق طلبان در تاریخ ، مخصوصاً اسلام و به ويژه تشيع است. در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز فرزندان اسلام و امام با آن بیگانه نبوده و نیستند، هزاران شهید انقلاب اسلامي اين انقلاب را به ثمر رسانده و دهها هزار شهيد جنگ تحميلي که آن کارزار را نتيجه بخشيدند و نظام شاهنشاهي و صدامي را به زباله دان تاريخ انداختند. در دهه اخير نيز شهادت مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافعان امنيت همواره شجره طيبه انقلاب را آبياري کرده و طراوت بخشيده است.
 سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی آزدادمردان و مستضعفان سراسر عالم بود. شهادت فرمانده جبهه مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام به شمار می‌رود اما به تعبیر امام (ره) هر پرچمی‌که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت. از نخست با شهادت سرداران بزرگی که این ملت تقدیم کرده است، خدشه‌ای در حرکت نیروهای مسلح و توانمندی‌های دفاعی کشور پیش نیامده است و از این به بعد نیز راه شهادت طلبی و مقاومت ادامه خواهد داشت.
 آمریکا با حمله تروریستی علیه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، بزرگترین خطای راهبردی تاریخ خود را رغم زد که  و هیچگاه از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی رهایی نخواهد یافت. همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند: « انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.».
ما دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاههای شیراز  با تاسی از آیه شریفه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم»، برآنیم تا با تاسیس گردان جهاد و مقاومت مزین به نام سردار بلندپایه‌ی اسلام، "مالک اشتر" آمادگی خود را برای جانفشانی و انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش در هر نقطه از جهان اعلام ‌کنیم. ما دانشجویان تحت هر شرایطی آماده ی اوامر فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین جهان هستیم و اعلام می‌داریم ما وارثان عقیده، شجاعت و غیرت همان مردان خدایی تحت امر شما و سربازان پا در رکابتان هستیم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۴۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما