رئیس کل دادگستری استان فارس:

حضور انبوه مردم در وداع و تشییع شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای مقاومت موجب همبستگی هرچه بیشتر جامعه شده است

18 دی 1398 ساعت 12:36

رئیس کل دادگستری، مسئولان قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری فارس، سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان، بسیج و پایگاه مقاومت دادگستری فارس و شوراهای حل اختلاف استان ازابتدای صبح سه شنبه هفدهم دیماه، همراه با سایر مردم انقلابی و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی در مراسم وداع با سردار پرافتخار اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.


حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم وداع با یار وفادار امام(ره) ورهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش، با اشاره به حضور همگانی مردم در این مراسم باشکوه گفت: مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که قدردان شهدایی هستند که جان خود را در راه عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌اند و حضور حداکثری مردم بهترین پاسخ به دشمنان ایران به خصوص آمریکای جنایتکار است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن قدردانی از قضات و کارکنان مجتمع های قضایی شیراز و همه اقشار مردم که با حضور و همراهی کم‌سابقه و بی نظیر خود در مراسم وداع با شهید سردار سلیمانی و همرزمان شهید ایشان، تصریح کرد: مردم عزیز و بزگوار ما در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سوگوار هستند و حضور آن‌ها در سراسر کشور بهترین پاسخ به دشمنان ایران به‌خصوص آمریکای جنایتکار بود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: مردم ثابت کردند خون سپهبد شهید سلیمانی و شهدای همرزم ایشان ریشه‌های درخت انقلاب اسلامی را تناورتر می‌کند و مطمئناً همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:" انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای مقاومت آلودند." خواهد بود.
وی در ادامه تأکید کرد: آثار و برکات خون شهید سلیمانی را در آینده مشاهده می‌کنیم و این حضور میلیونی مردم در وداع و تشییع پیکر سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت موجب همبستگی هرچه بیشتر جامعه شده است.
گفتنی است موکب دادگستری استان فارس با استقرار در میدان شهدای شیراز و در مسیر راهپیمایی از همان ابتدای صبح میزبان و پذیرای خیل عظیم عزادارانی بود که در این مراسم معنوی و باشکوه حضور پرشور و پررنگی داشتند.
گزارش های واصله از سراسر استان حاکی است رؤسا، دادستان ها، قضات و کارکنان حوزه های قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار مردم در آخرین روز وداع با سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی حضوری پرشور و همگانی داشته و اقدامات خبیثانه آمریکای جنایتکار در ترور این شهید والا مقام و دیگر شهدای آن واقعه تلخ را محکوم کردند.


کد مطلب: 22478

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22478/حضور-انبوه-مردم-وداع-تشییع-شهید-سردار-سلیمانی-سایر-شهدای-مقاومت-موجب-همبستگی-هرچه-بیشتر-جامعه-شده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir